Is er een manier om makkelijk een bestaand local profile om te zetten naar een roaming profile in een windows 2003 netwerk met exchange 2003?
Ja, via een GPO.....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ja die is er.
Netwerkshare voor roaming profiles klaarmaken
Op de pc zelf inloggen als admin en via Properties van My Computer naar Advanced - User Profiles gaan en het lokale profiel kopieren naar het klaargemaakte netwerkpad
In AD userproperties aanpassen
Of via GPO, nog mooier.
Netwerkshare voor roaming profiles klaarmaken
Op de pc zelf inloggen als admin en via Properties van My Computer naar Advanced - User Profiles gaan en het lokale profiel kopieren naar het klaargemaakte netwerkpad
In AD userproperties aanpassen
Of via GPO, nog mooier.
[ Voor 4% gewijzigd door Muggie op 25-08-2008 11:12 ]
PSN: mug_8pm
Dan maar vanuit mijn andere kant gezien:goddegoddeot schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:05:
Is er een manier om makkelijk een bestaand local profile om te zetten naar een roaming profile in een windows 2003 netwerk met exchange 2003?
- De kans is wel aanwezig (gezien weinig informatie en mijn weinig ervaring) dat je verschillende profielen hebt....
goddegoddeot,
Ik ga je topic sluiten en wel omdat ik totaal elke vorm van inzet of andere vorm van informatie mis
Hier op GoT verwachten we toch iets meer dan enkel je vraag neerzetten en dan verwachten dat er informatie komt, een goede topic titel, zelf onderzoek (en dit ook laten zien in je topic
), en dergelijke zijn allemaal zaken die we graag terug zien in een topic
Ik ga je topic sluiten en wel omdat ik totaal elke vorm van inzet of andere vorm van informatie mis
Hier op GoT verwachten we toch iets meer dan enkel je vraag neerzetten en dan verwachten dat er informatie komt, een goede topic titel, zelf onderzoek (en dit ook laten zien in je topic
Dit topic is gesloten.
![]()