Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Startmenu: sommige ... weergeven melding

Pagina: 1
Acties:

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 19:22
Hallo tweakers,

Ik zit met een klein probleempje :z

M'n opa heeft een pc met Vista en omdat hij slechtziend is, hebben we zijn scherm vergroot. Daardoor ontstaat echter de melding: Sommige onderdelen van menu Start kunnen niet worden weergegeven.

Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0167/Naamloos.jpg

Nou vind 'ie vervelend het elke maal bij het opstarten weg te moeten klikken, mede omdat hij niet zo snel muist als zijn kleinzoon O-)

Weet iemand de regkey die moet worden veranderd/toegevoegd om deze melding niet te laten verschijnen?

Ik heb op deze melding gezocht, maar een oplossing voor Vista was er niet. In het Engels ken ik de melding niet. Als iemand die kent, geef een gil, want dan heb ik weer een aanknopingspunt :)
Ook heb ik 'm weggeklikt, maar hij komt knikkerhard weer terug ;(

En items verwijderen uit het startmenu heeft geen zin, aangezien er dan 'belangrijke' programma's niet meer makkelijk te bereiken zijn :P

Alvast veel _/-\o_

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

MenuShowDelay op 0 zetten?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• RetroTycoon
Dat verwijdert de melding toch nie? ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke resolutie draait hij? Desnoods kan je het startscherm terug zetten naar oude 'style', de bekende 1 rij zou dacht ik zelfs op 640/480 nog volledig zichtbaar moeten zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

En wat is er mis met het opschonen van het startmenu dan? (dan verdwijnt vanzelf de melding..)

Denk bij vista dan vooral aan onderdelen als netwerk/printers/systeembeheer allemaal niet standaard een eigen icoon te geven maar lekker onder het configuratiescherm te laten zitten.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• RetroTycoon
SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:05:
Welke resolutie draait hij? Desnoods kan je het startscherm terug zetten naar oude 'style', de bekende 1 rij zou dacht ik zelfs op 640/480 nog volledig zichtbaar moeten zijn.
Uit m'n hoofd 800x600 met 130dpi.
Coach4All schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:07:
En wat is er mis met het opschonen van het startmenu dan? (dan verdwijnt vanzelf de melding..)

Denk bij vista dan vooral aan onderdelen als netwerk/printers/systeembeheer allemaal niet standaard een eigen icoon te geven maar lekker onder het configuratiescherm te laten zitten.
Liever gebruik ik dit als laatste redmiddel (er zijn nl vrij veel dingen als snelkoppeling in het startmenu: Word, Outlook, Internet, Excel, bepaalde websites)

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als je bijvoorbeeld de websites in het startmenu bundelt in een submapje 'Websites' en alle programma's opdeelt in een aantal categoriën (zoals 'Office', 'Multimedia', 'Spelletjes' etc.) krijg je misschien wel genoeg ruimte.

• RetroTycoon
LeLo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:22:
Als je bijvoorbeeld de websites in het startmenu bundelt in een submapje 'Websites' en alle programma's opdeelt in een aantal categoriën (zoals 'Office', 'Multimedia', 'Spelletjes' etc.) krijg je misschien wel genoeg ruimte.
Dan zou ik 'm dat even moeten demonstreren :)
Als er geen regkey is heb ik weinig andere keuze.

• RetroTycoon
* RetroTycoon schopt nog een maal voor een definitieve oplossing })

• RetroTycoon
Dank! Dit lijkt wel heel erg op wat ik zoek ;) Dat ik daar zelf nou niet op was gekomen... 8)7, voor XP heb ik ze namelijk zelf ook uitgeschakeld. Ik verwachtte eigenlijk een andere regkey dan zo'n algemene, maar het lijkt mij de goeie :)

/edit Te vroeg gejuicht:
I followed the instructions for removing balloon tips in VISTA but one that really bothers still comes up. This is the one that says “Some Start menu items can’t be displayed”. Then it recommends to change the screen resolution to provide more room. How do we eliminate that one?
Lijkt er toch op dat alleen het inkrimpen van de lijst het probleem gaat verhelpen ;(

[ Voor 33% gewijzigd door RetroTycoon op 28-08-2008 09:44 ]

Verwijderd

Niet te snel opgeven:
http://jalaj.net/2007/11/...ry-for-task-bar-in-vista/
Ik snuffel even met je mee. :)

• RetroTycoon
Woef! :) Ik zal 'ns kijken of dit werkt. Iig alvast bedankt voor zoeken.
Pagina: 1