Toon posts:

DVD foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb alle foto'op 1 dvd staan en nu heb ik dit weekend 2 foto's gebrand via NERO 6.0 en nu ziet mijn PC alleen nog maar deze 2 foto's.

Als ik de DVD in de DVD speler doe leest ie niet meer deze 2 foto's maar 1 bestand met +/- 100 foto's .

Maar er moet nog een bestand opstan met +/- 1000 foto's die leest de PC en de DVD speler beide niet meer.

Wie heeft een idee ( oplossing ) hoe dit kan?

Gr.

Hilko

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Was het een rewritable of gewoon een writable met een sessie die nog niet gesloten was?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je kunt met Nero een eerdere sessie uitlezen met iets van Disk -> Read Session.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
rewitable

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Heb je nog een melding gekregen dat het medium geformatteerd moest worden voor het schrijven ? Heb je aangegeven dat het om een multi sessie DVD ging (ik weet niet zeker of dat bij RW ook opgegeven kan worden).

Heb je de foto's nog ergens anders op staan ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die multisessie weet ik niet meer.

De foto's staan alleen op deze DVD

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je dmv de Nero sessionselector nog kijken of er andere sessies zijn? Het lijkt me dat je toch niet zomaar je schijf formatteert als er nog belangrijk spul op staat. Dmv de sessionselector kun je de data nog gewoon lezen.

Lukt dat niet dan zou je kunnen gaan zoeken naar tooltjes voor datarecovery op je DVD.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij herkent Hero automatisch een Multi-sessie CD/DVD, mits je die natuurlijk ook zo hebt gemaakt toen je ermee begon.

Met rewritables heb ik zelf al genoeg problemen gehad icm Nero, slechts 1x kreeg ik de melding dat de DVD reeds beschreven was (en geformateerd diende te worden), overige keren ging hij vrolijk branden en kon ik oudere bestanden ook niet meer uitlezen. Oplossing was met multi-sessie te beginnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:31:
Oplossing was met multi-sessie te beginnen.
Dat lijkt me toch de normale gang van zaken. Ik vind het niet meer dan logisch dat hij gewoon de door jou gewenste bestanden op de DVD schrijft. Logisch dat je dan de oude bestanden kwijt bent als je geen multi-sessie maakt.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad logisch, maar vond het een minpuntje aan Nero dat hij ingeval van een RW dus niet even de melding gaf dat de schijf reeds beschreven was en (in dit geval) zou worden overschreven. (was dat CDA formaat?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 18:36
SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:51:
Inderdaad logisch, maar vond het een minpuntje aan Nero dat hij ingeval van een RW dus niet even de melding gaf dat de schijf reeds beschreven was en (in dit geval) zou worden overschreven. (was dat CDA formaat?)
Normaal gesproken zegt Nero dat wel, als je een RW wilt overschrijven. Lijkt me aparte situatie als je die melding niet gezien hebt en het is wel overschreven.

3kwp pvoutput

Pagina: 1