Sinds enige tijd zit ik met een vrij vreemd probleem. Als ik bijvoorbeeld gewoon loop te surfen, of scroll in mijn msn lijst, of een flash filmpje afspeel, dan hoor ik heel zacht een hele vervelende toon uit mijn koptelefoon komen, terwijl ik mijn volume dan heb gemute in dat flash filmpje. Alleen als ik de audio weer terug op 100% zet in flash, dan is de audio weer perfect. Ik erger me gewoon enorm aan deze zeer irritante zachte tonen als ik niet muziek of audio aan het luisteren ben, dat ik gewoon mijn volume knop hard heb staan, maar dat ik een soort vreemde zachte toon/brom hoor zachtjes door mijn koptelefoon.
Iemand misschien enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn, en wat ik er aan kan doen om dit te verhelpen? Ik maak gebruik van de onboard chip van Realtec HD op een Gigabyte moederbord, met een sennheiser koptelefoon.
Iemand misschien enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn, en wat ik er aan kan doen om dit te verhelpen? Ik maak gebruik van de onboard chip van Realtec HD op een Gigabyte moederbord, met een sennheiser koptelefoon.