Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vista] Geen boot meer na uitzetten tijdens update*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb sinds gister een groot probleem met mijn laptop.
Na het uitschakelen van mijn pc ging vista updates installeren niets raars maar daar had ik geen zin in, met mijn domme kop heb ik de pc met de knop uitgeschakelt en daarna wilde deze in geen mogelijkheid meer boten dan krijg ik steeds een bsod. Ik heb al verscheidene dingen geprobeerds zoals safe mode en alles met de F8 optie boten met de recovery disc en herstellen maar niks helpt. En met het herstellen met de recovery disc zegt hij dat hij bezig is (17 uur laten draaien) maar volgens mij doet de pc niks.

Bij elke bsod zegt de pc dit:
(gebruikelijke zin)

A process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated.

(bla bla bla)

Technical information:
*** STOP: 0x000000F4 (0x00000003),0x90BBEB68,0x90BBECB4,0x82c5d400)

hopelijk kunnen jullie mij helpen:):)

Spec;
Intel Core 2 Duo processor T5550 1.83 GHz, 2MB L2 Cache, FSB 667 MHz
120 GB hard disk
3 GB memory
NVideo GeForce 9300M G with 128 GDDR3 memory
15.4" TFT WXGA Widescreen display 1280 x 800 pixels
16:10 cinema format
Integrated Bluetooth 2.0
TV everywhere: Express Card DVB-T TV-Tuner incl.
RF remote control
Integrated VGA webcam with Array-microphone.
HDMI out.
eSATA port...eSATA stands for external Serial ATA and is used for connecting external hard disks.
unlike common USB standards, the transmission speed of an eSATA connection is higher than that of external USB hard disks. This connection is a "combo slot", to which both USB and S-ATA devices can be connected.
Biometric fingerprint reader (extra security)
Wireless LAN 802.11n-Draft with up to 300 Mbit/s. 802.11b/g compatible
8 X Multi-Standard DVD/CD Writer with DVD-RAM and Dual Layer compatibility.
6-channel audio out (analogue + S/P-DIF)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Draai eens een chkdsk in de recovery console.
Als je pech hebt, werkt dat niet en is maybe 1 van je hyves (system/software kapot. (weet eigenlijk niet eens of Vista die ook nog heeft?).

[ Voor 61% gewijzigd door KillerAce_NL op 24-08-2008 21:24 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix - dit heeft niks te maken met die update maar met je eigen afsluitactie ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Heb alleen recovery cd en zou dus niet weten hoe ik daarmee in dos kan komen en chkdisk kan draaien

• Arjo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11 14:50
Ik heb gister samen met Guando naar de PC gekeken, en het probleem is opgelost. Door de HDD van de laptop (SATA) aan een andere pc te hangen, en schijfcontrole uit te voeren, hierna hebben we de HDD er weer in gedaan, en Windows opnieuw geinstalleerd. De laptop werkt nu weer.