3d-bril

Pagina: 1
Acties:

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Topicstarter
Weet iemand misschien of er een 3d-bril bestaat die ik kan aansluiten op mijn MSI GeForce2mx tv-out?

Het moet natuurlijk wel écht 3d zijn, dus 1 frame voor het linkeroog, 1 frame voor het rechteroog, waar ongetwijfeld wel drivers voor zijn..

Any help would be greatly appreciated..

Download my music on SoundCloud

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

de elsa 3d revelator kan ook op nvidia gebaseerde kaarten voor meer info www.elsa.com

Turn it off and on again.

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Tja die dingen ken ik, heb ik een keer een proef mee gedaan maar langer dan een kwartier kan ik hem niet ophouden want het knippert als een gek..

Weet iemand iets met display in de bril zelf?

Verwijderd

je moet natuurlijk wel rekening houden dat je refresh rate van je monitor 2x zo hoog moet staan, omdat ie het zelfde frame 2x moet renderen voor link en rechts dus!

dus als je van het geknipper af wilt zijn moet je min op 120hz draaien.

ik speel bijna altijd met die Revelator, en kan niets anders zeggen dan: Supah Bot!

je gaat gewoon echt bij unreal tournament de rockets uitwijken... echt lachuh!

edit:

typo's

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Okay, maar ik draai met m'n GF2mx op een gigatelevisie = 50hz.. :'(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-03 14:52
Op maandag 05 maart 2001 11:15 schreef bitprobe het volgende:
Okay, maar ik draai met m'n GF2mx op een gigatelevisie = 50hz.. :'(
OK, met 50 Hz kan je 3D wel vergeten.
Op mijn werk hebben we ook van die 3D speel dingetjes staan.
90 Hz (45 Hz voor links en 45 Hz voor rechts) geeft hoofdpijn.
Maar 114 Hz (57 Hz links en rechts) is wel OK.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Zo'n bril met shutters doe ik JUIST niet omdat die via de televisie of monitor MOET dus ben ik op zoek naar een bril die dus rechtstreeks op de VGA-uitgang van m'n GF2mx kan.. Want die redt hoge refresh rates wel..

Dus ik moet een bril hebben die niet in combinatie werkt met een monitor of tv, maar gewoon rechtstreeks aansluiten op de vga output..

Hopelijk heeft iemand een goed idee :9

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38
Ik denk wel dat je je spaarvarkentje dan kapot mag slaan...

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Geld is van latere zorg, het probleem is: Bestaat er één die op mijn GF2mx kan?

Pas als ik het weet zal ik weer rustig kunnen :z

• BaronTankhe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 10:43

BaronTankhe

Creator of Infinity Launcher

Er zijn verschillende die je aan kunt sluiten op je GF2MX, maar wat voor resoluties verwacht je? De meeste betaalbare(+/-3000,-) :? hebben een resolutie die lager is dan 640x480!! En als je kwaliteit wil hebben hoop ik dat je een heeeeeeel groot spaarvarken hebt.

Ignorance is bliss

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Voor de n64 heb ik er een keertje eentje zien liggen (Zonder motion detection) met een resolutie van 358x272 voor rond de fl. 1400,-

Nouja, anders maar twinview aanzetten, 2 monitoren neerzetten en flink scheelkijken, zelfde effect ;)

Anyone nog een idee?

Verwijderd

sjek www.eyescream.com .... hun hebben momenteel een budget 3d systeempie gemaakt... gewoon met de oude vertrouwde rood/blauw brilletjes... het is best mooi, en je heb dus geen hoge frequenties nodig..

mzzlz
;)

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Weet iemand of ik die Elsa 3D bril op mijn Matrox G400 Dualhead kan aansluiten, heb gekeken op elsa.com maar kon het niet echt vinden.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 11:39
Op woensdag 27 juni 2001 12:36 schreef TheGeneral het volgende:
Weet iemand of ik die Elsa 3D bril op mijn Matrox G400 Dualhead kan aansluiten, heb gekeken op elsa.com maar kon het niet echt vinden.
Nee kan niet, kan alleen op nVidia based kaarten... Dus TNT/TNT2/GF/GF2(MX)/GF3... Daarop werkt het, op andere kaarten niet...

• Digital-DNA
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik zoek ook een 3D-bril voor m'n Voodoo5, in de drivers staat de optie daarvoor in D3D. Kan ik dan gewoon de Else Shutterglasses gebruiken? (Zijn shutterglasses zoiezo niet gewoon hetzelfde?

De V5 heeft alleen maar een VGA uitgang.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Ja, natuurlijk is die er. Probeer de Hercules 3D PROPHET III eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op woensdag 27 juni 2001 19:21 schreef Digital-DNA het volgende:
Ik zoek ook een 3D-bril voor m'n Voodoo5, in de drivers staat de optie daarvoor in D3D. Kan ik dan gewoon de Else Shutterglasses gebruiken? (Zijn shutterglasses zoiezo niet gewoon hetzelfde?

De V5 heeft alleen maar een VGA uitgang.
De Revelator is voor alle NVidia kaarten (behalve Asus). Voor Voodoo moet je zo'n monitor met ingebouwde 3D zut kopen.

MechWarrior || Monsters Game

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wel gaaf hoor zo'n 3d bril, maar ik ga er echt niet de hele dag mee computeren, die van asus is best wel zwaar eigenlijk voor zo'n simpel blok plastic.

39

Pagina: 1