Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
wow, de foto van de tijger vind ik echt super! Mooie kleuren, scherp en mooi licht! Erg mooi!
Bij foto nr 4 vind ik de achtergrond storend, waarschijnlijk omdat de vogel er bijna in wegsmelt. Ik weet niet wat het is, maar is mis iets in dat plaatje...
Bij foto nr 4 vind ik de achtergrond storend, waarschijnlijk omdat de vogel er bijna in wegsmelt. Ik weet niet wat het is, maar is mis iets in dat plaatje...
Ik vind nr 1 echt de topper, zeer leuke expressie. Verder vind ik je nabewerking erg mooi en natuurlijk. Nr 4 vind ik zelf ook minder dan 1 t/m 3.
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Zeer mooie foto's, zeker gezien de omstandigheden in de Zoo.
Ik ben er ook bekend. Maar ik ben er nog niet geweest sinds ik actief met fotografie bezig ben.
Dat staat nog op de agenda.
Foto 4 vind ook ik de mindere van de 4. Die zou ik niet direct onder de noemer Showcase plaatsen.
Over de andere 3:
Niet alleen het plaatje is mooi, maar je hebt ook een goed moment vastgelegd wat betreft houding en expressie.
De plaatjes zijn heel scherp. Ik heb wel het idee dat er best wat scharpening is toegepast.
De kleuren bevallen me ook wel.
Ik ben er ook bekend. Maar ik ben er nog niet geweest sinds ik actief met fotografie bezig ben.
Dat staat nog op de agenda.
Foto 4 vind ook ik de mindere van de 4. Die zou ik niet direct onder de noemer Showcase plaatsen.
Over de andere 3:
Niet alleen het plaatje is mooi, maar je hebt ook een goed moment vastgelegd wat betreft houding en expressie.
De plaatjes zijn heel scherp. Ik heb wel het idee dat er best wat scharpening is toegepast.
De kleuren bevallen me ook wel.
Jivecar, zou je de plaatjes even willen resizen naar max 600pixels breed. Eventueel wel een linkje naar een grotere versie uiteraard
Verwijderd
Op zich leuke foto's; goede kleuren en lekker scherp.
Een showcase vind ik dit echter niet, aangezien de foto's het niveau van de gemiddelde dierentuin foto's niet veel overstijgen.
1. goede compositite en lekkere kleuren, maar het beest staat er een beetje idioot op
2. mooie foto en het is leuk dat het beest een beetje achter de planten is verscholen en contact heeft met de lens, echter is er te weinig ruimte boven het beest om lekker weg te kijken; iets minder croppen van boven of iets meer van onderen, zou ik zeggen
3. het beest staat ligt er leuk op, maar te strak gecropt aan de linker kant
4. dit vind ik de minste foto van allemaal, nogal standaard vogel shot, niet interessant
Een showcase vind ik dit echter niet, aangezien de foto's het niveau van de gemiddelde dierentuin foto's niet veel overstijgen.
1. goede compositite en lekkere kleuren, maar het beest staat er een beetje idioot op
2. mooie foto en het is leuk dat het beest een beetje achter de planten is verscholen en contact heeft met de lens, echter is er te weinig ruimte boven het beest om lekker weg te kijken; iets minder croppen van boven of iets meer van onderen, zou ik zeggen
3. het beest staat ligt er leuk op, maar te strak gecropt aan de linker kant
4. dit vind ik de minste foto van allemaal, nogal standaard vogel shot, niet interessant
Heb je ook de stokstaartjes & die leguaan (of wat was het) in het reptielencentrum geaait?
(linkje) http://kristofmattei.be/2008/08/05/zoo-van-antwerpen/
(linkje) http://kristofmattei.be/2008/08/05/zoo-van-antwerpen/
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Fraaie shots.
Ik ben er zelf afgelopen week toevallig ook geweest en ik kan alleen maar bevestigen dat de vele hekwerken en glazen afscheidingen veel fotoplezier bederven.
Met welk glas heb je geschoten, want zo te zien kom je veel dichter bij dan met mijn 70-200?
Ik ben er zelf afgelopen week toevallig ook geweest en ik kan alleen maar bevestigen dat de vele hekwerken en glazen afscheidingen veel fotoplezier bederven.
Met welk glas heb je geschoten, want zo te zien kom je veel dichter bij dan met mijn 70-200?
hmm het is al velen jaren geleden dat ik voor het laatst in Antwerpen geweest ben! brings back memories lol!
erg leuke foto's, de blik van de giraffe in de eerste is schitterend. de tijger staat er ook mooi bij met net wat bladwerk erbij zo! de laatste is helaas wat plat door de overeenkomst in kleuren tussen dier en achtergrond.
erg leuke foto's, de blik van de giraffe in de eerste is schitterend. de tijger staat er ook mooi bij met net wat bladwerk erbij zo! de laatste is helaas wat plat door de overeenkomst in kleuren tussen dier en achtergrond.
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Misschien wel zo leuk; die giraffe staat er 100.000 keer op de foto in de traditionele manier.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:58:
Tijgertje is ook een mooie foto, net alsof ie je wel gaan aanvliegen.
[ Voor 10% gewijzigd door Saab op 25-08-2008 02:26 ]
https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection
Pagina: 1