Probleem is als volgt. ik heb een linksys wrt160n router, een speedtouch 546 modem en 2 linksys dongles; wusb600n. Als ik geen beveiliging heb ingesteld dan heb ik gewoon internet op mijn beide pc's. Als ik de mac adressen van mijn dongles in mijn router invoer heb ik ook gewoon internet. Als ik echter wpa2 instel als beveiliging dan heb ik slechts op 1 pc internet. De andere pc heeft dan geen internet en ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om dan op de 2e pc internet te verkrijgen. Graag zou ik willen weten hoe ik het voor elkaar krijg om ook die tweede pc aangesloten krijg inclusief beveiliging.
Heb je op beide pc's dezelfde versie van je os staan? En dezelfde versie van de drivers?
Want daar zit het meestal in.
Want daar zit het meestal in.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Op de beide pc's staat XP SP 2 en de drivers komen van dezelfde cd.
Zet eens op allebei SP3
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik heb nu SP3 op beide pc's gezet. Gelijk WPA2 ingesteld. Nu kan ik ook de tweede pc niet meer benaderen via het netwerk... Deze tweede pc heeft ook geen internet.
Mmm.. opmerkelijk. Ook als je de dongles omdraait? Er staat bij pc2 geen oude driver van een andere wifi verbinding op? Haal eens alle drivers weg en zet er de nieuwste vanaf internet op.
Dongles omdraaien heeft geen effect en drivers eraf gooien evenmin. Dat laatste heb ik vanmiddag ook al eens gedaan.
Pagina: 1