Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
ehm, ff belangrijk vraagje:
Wat is je budget ongeveer?
Wat is je budget ongeveer?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ik heb met een paar Mission 700 speakers gekocht en ik ben er heel treveden mee :):):):):):):)
Dat zijn dus deze:Op woensdag 21 februari 2001 17:36 schreef Chillmeister het volgende:
Ik heb met een paar Mission 700 speakers gekocht en ik ben er heel treveden mee :):):):):):):)

Ik vind zelf ook dat Mission speakers een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Dus als je een klein budget hebt dan neem je iets bijvoorbeeld als bovenstaand, ik heb deze:

Dit zijn de Mission 702e's, vind ik heel mooi klinken. Maar ik ken iemand die in deze prijsklasse helemaal weg is van de B&W zuiltjes, type ben ik even kwijt
Mijn advies is dan ook, ga luisteren bij een goede hifi-shop. Audiohome in Eindhoven bijvoorbeeld!
Wat kosten die mission 700 ???
Gulden of 200,- per stuk schat ik...Op zaterdag 24 februari 2001 17:43 schreef dombie-dom het volgende:
Wat kosten die mission 700 ???
edit: net ff gekeken, 248,- per stuk. Maar kan natuurlijk per winkel verschillen he
tnx!
nog tips voor goede winkels op I.net of in de buurt van Hoorn en omgeving?
nog tips voor goede winkels op I.net of in de buurt van Hoorn en omgeving?
kijk ff in de gouden gids ofzo, ik woon in omgeving Eindhoven dus ik weet niet zoveel bij jou in de buurt
sorry dubbelpost
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
bij conrad ff in restpartijen kijken vaak voor erg weinig geld goede speakerstjes. en dan ff met soldeerbout en zaag en de gang om een goede kast te bouwen..
en anders maar eens in oss bij "speakerland" langs.. kijk ff in de gouden gids of scoot voor adres zou ik zeggen..
en anders maar eens in oss bij "speakerland" langs.. kijk ff in de gouden gids of scoot voor adres zou ik zeggen..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
ik had toch niet het idee dat ze bij Conrad speakers verkopen die zich zouden kunnen meten met Mission, B&W of KEF. Ik heb laatst de KEF Q35.2 en de Q55.2 gehoord ik was erg onder de indruk. Stukken beter dan de Mission 773e's. Er stonden alleen maar B&W's uit de CDM NT serie, die klonken ook wel
maar zijn ook nogal wat duurder
Pagina: 1