Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opeens geen power meer ...

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer iets vreemds met mijn computer.

Heb vorig weekend de power-schakelaar (achterop) op "uit" gezet omdat ik een weekje van huis zou zijn. Nu kom ik gisteren (na 6 dagen) weer thuis en wil mijn computer weer aanzetten. Schakelaar op "aan", ik druk op de power-knop en .... NIKS MEER. D.w.z. mijn ventilator draait een paar rondjes het lampje voorop doet iets van een poging om te gaan branden en vervolgens na enkele seconden ... ALLES UIT.

Heeft er iemand een idee wat er aan de hand kan zijn????
Vermoed zelf dat het de voeding is.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:21

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Probeer het eens? Is er niet een andere pc in de buurt waar je even een voeding uit kan pikken?

Hier stond een dode link.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Trek de stekker er eens uit, houd je powerbutton 20 seconden ingedrukt en probeer dan weer te starten. Mocht dat niet lukken, neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:38
Heb je het stopcontact wel gecontrolleerd of daar stroom op staat?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT verwachten we dat je van tevoren alles doet wat je zelf kunt voordat je hier een topic opent, omdat het hier geen helpdesk is.

Helaas lijk je behalve de constatering dat het het niet doet niets te doen. Begin hier:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Kom je er na het doornemen daarvan (en let op: doornemen=handen uit de mouwen, niet alleen maar lezen!) er niet uit, dan mag je een topic openen, maar zorg ervoor dat je dan duidelijke specs geeft, duidelijk aangeeft exact wat je geprobeerd had en wat toen gebeurde. Mocht je een onderdeel om uit te wisselen niet hebben liggen? Ga daarnaar op zoek. Een topic openen met "ik heb geen andere voeding dus kon ik dat niet testen" is zinloos.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.