Hallo ik ben van plan om nieuw geheugen in mijn pc te stoppen. (GEIL PC2-8500 1066MHz BD EVO ONE DUAL CHANNEL KIT 4GB). Dus keek even in het moederbord boekje wat er in paste.
Maar daar staat in dat 128Mb memchips niet passen "This motherboard does not support memory modules made up of 128Mb chips".
Toen ben ik de QVL lijst na gaan kijken maar daar staat geen 1066mhz geheugen terwijl in het boek staat dat wel gesupport is en bij de 800mhz staan memkits die ook 128mb chips hebben.
Ik vind dit zeer onduidelijk en nou weet ik niet meer wat ik moet geloven
weet iemand die dit mobo heeft of 128Mb chips wel of niet passen en of 1066mhz geheugen wel of niet gesupport is.
en het liefst iemand die ook gelijk weet of dit specifieke geheugen wat ik er in wil compatable is.
specs
intel e8400
rampage formula
kingson valueram kit 2gb dualchannal 1gb per reep 800mhz
ati 4870
Maar daar staat in dat 128Mb memchips niet passen "This motherboard does not support memory modules made up of 128Mb chips".
Toen ben ik de QVL lijst na gaan kijken maar daar staat geen 1066mhz geheugen terwijl in het boek staat dat wel gesupport is en bij de 800mhz staan memkits die ook 128mb chips hebben.
Ik vind dit zeer onduidelijk en nou weet ik niet meer wat ik moet geloven
weet iemand die dit mobo heeft of 128Mb chips wel of niet passen en of 1066mhz geheugen wel of niet gesupport is.
en het liefst iemand die ook gelijk weet of dit specifieke geheugen wat ik er in wil compatable is.
specs
intel e8400
rampage formula
kingson valueram kit 2gb dualchannal 1gb per reep 800mhz
ati 4870