Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

64 bit omzetten naar 32 bit

Pagina: 1
Acties:
  • 1.333 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Vista 64 bit op de laptop geinstaleerd. Ik loop er tegenaan dat veel dingen niet werken zoals USB sticks etc. Ook programma's werken vaak niet (bijv. encode 360).

Ik wil graag een hoop elende besparen door niet alles opnieuw te installeren. Is er een optie dat ik de 64 bit kan omzetten naar 32 bit zonder dat alles opnieuw moet?

Bedankt,
Rutger

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30
Nope, je moet de primaire partitie/HDD formatteren en Windows Vista 32bit erop installeren.

Je kan niet maar zo 'downgraden' naar 32bit.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 24-08-2008 13:14 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:22
Je kunt niet downgraden inderdaad, het is niet zomaar met elkaar compatibel.

Overigens deel ik je ervaring niet, alles wat je in de Program Files (x86) installeert heeft bij mij altijd gewerkt. Met uitzondering van bijvoorbeeld SolidWorks.

Zelfs apache heb ik op die manier aan de praat gekregen (op de root installeren werkte dan weer niet)

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb toevallig gisteren ook Vista 64bit (Ultimate SP1) geinstalleerd op mijn laptop en ben nog geen enkel probleem tegengekomen.

Net even 2 USB sticks getest en doen het allebei zoals het hoort ;)

Is wel al je hardware correct geinstalleerd en heb je de juiste updates incl. SP1?

Specs

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit kan nimmer, je kan de andere kant op ook niet upgraden. Zelf wat moeite doen echter wel, dan had je bijvoorbeeld de USMT welgevonden enzo. [faq]FAQ[/faq], we willen graag uitgebreide eigen inzet zien.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.