Dus...

Beetje vriendelijkheid kan geen kwaad...
Doe eens gek, vink SMTP uit, laat setup uitpruttelen, vink SMTP weer aan et voila.
Ik zie trouwens niet in je topic wat je zelf al hebt geprobeerd, geen Exchange versie (2003? 2007? Anders?) of dat het überhaupt over Windows 2003, Windows 2000, Small Business of whatever gaat. Wat meer informatie als "het werkt niet" is wel zo handig. Dat je dan zulke vragen krijgt naar exacte errors e.d. is logisch en dat ligt toch écht aan jezelf. Als je het niet vermeldt (ook al krijg je geen errors) dan kunnen wij dat ook niet weten; we zijn niet helderziend ofzo:
Uit de PNS FAQ:
Wij verwachten namelijk dat je, als je denkt dat jouw probleem of vraag hier thuishoort, capabel genoeg bent zelf een fatsoenlijke topicstart te maken. Als bekende met professionele netwerkapparatuur en/of software weet je namelijk als het goed is zelf welke informatie relevant is voor de bezoekers die jou helpen en ben je derhalve in staat een duidelijke startpost te maken.
En uit onze algemene FAQ:
[q=http://gathering.tweakers.net/forum/faq/registerfaq]
•
Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
•
Geef de inhoud van een topic aandacht.
Als je geen probleem hebt, maar een discussie wilt starten, maak dan ook een duidelijk topic waarin je iets stelt en beargumenteert waarom dat zo is. Loze mededelingen en topicstarts van maar één regel worden niet zo gewaardeerd.
•
Geef een topic een logische titel die de inhoud ervan samenvat.
Het is niet de bedoeling dat je een titel maakt die de aandacht trekt, met veel uitroeptekens, hoofdletters of met "HELP HELP!" in de titel. Bedenk iets wat het onderwerp specifiek dekt.
Verder zie ik niet wat dit met
PNS te maken heeft
[
Voor 113% gewijzigd door
RobIII op 24-08-2008 10:57
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij