Besten,
Ik ga het hier niet hebben over de "specs" van mijn audio installatie, het is namelijk niet supergoed allemaal
Wat ik wel graag zou willen weten is waar ik mijn speakers het beste kan plaatsen op mijn studentenkamertje, ik er zoveel mogelijk gehoorplezier uit halen namelijk !
Hier de indeling van mn kamer zoals die nu is:

Kleuruitleg:
Alles mag in principe verplaatst worden, maar hou er dus wel rekening mee dat er een tweepersoons bed moet kunnen staan, de inbouwkast kan niet verplaatst worden (
), en dat de kledingkast tot aan het plafond komt
Ik ga het hier niet hebben over de "specs" van mijn audio installatie, het is namelijk niet supergoed allemaal
Wat ik wel graag zou willen weten is waar ik mijn speakers het beste kan plaatsen op mijn studentenkamertje, ik er zoveel mogelijk gehoorplezier uit halen namelijk !
Hier de indeling van mn kamer zoals die nu is:

Kleuruitleg:
- Bruin: Deur die naar binnen opengaat
- Grijs: inbouwkast die te klein is voor TV etc, versterker zou er evt in kunnen.
- Geel: Mijn bed
- Lichtgeel: 2e gedeelte bed, ik kan deze onder de andere schuiven, maar ik moet hem nog wel kunnen gebruiken.
- Groen: Kledingkast (een hoge, tot aan het plafond zon beetje)
- Blauw: Tv meubel met momenteel ook de speakers en de versterker erin.
- Rood: computermeubel met PC die ik gebruik om muziek naar de versterker te streamen.
Alles mag in principe verplaatst worden, maar hou er dus wel rekening mee dat er een tweepersoons bed moet kunnen staan, de inbouwkast kan niet verplaatst worden (