[MacBook Pro] Rare witte streep op scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:23
Tweakers,
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat dit is:
Streep 1
Streep 2
Vandaag net terug gekomen uit de USA, waar ook de MacBook Pro mee heen is geweest. Tijdens de reis heen, en tijdens het verblijf nergens last van gehad. Op de terugreis (in het vliegtuig) heb ik de MBP niet gebruikt, en heeft de MBP de hele tijd in een hardcase handbagage koffer gezeten, en om de MBP zelf zat een sleeve die ook schokken zou moeten absorberen (van LaRobe)

Echter toen ik thuis de MBP uitpakte, en aanzette, was het eerste wat mij opviel deze witte streep. Het lijken mij geen dode pixels, maar ik heb ook geen idee wat het wel kan zijn.
Het enige wat ik gedaan heb met de MBP sinds ik weer thuis ben, is het scherm schoongemaakt met daarvoor bestemd spul, waar ik mijn scherm voorheen ook al vaker zonder problemen mee heb schoongemaakt. Maar ook denk ik niet dat het iets te maken heeft met het poetsen, aangezien de lijn daar veel te recht voor is.
Ook als de laptop uitstaat is (als je goed kijkt), deze lijn te zien, als een donkere zwarte lijn.
De laptop valt nog ruim binnen de garantie periode, maar ik vraag me af of Apple dit zal vergoeden.
Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan bieden over deze strepen, googelen heeft mij niks opgeleverd.
Alvast bedankt!

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Is het geen scheur in het scherm? Door de lichtweerkaatsing kan dit wel oplichten. Misschien van schokken of de drukcabine van het vliegtuig gebarsten?

Het ziet er niet naar uit dat dit zelf op te lossen is, dus maar zo snel mogelijk naar een ASP gaan!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05 18:33

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Is het niet zoiets dat je ook wel met rekenmachientjes had: als je er hard op drukt ontstaat er een zwarte scheur. Vervolgens wordt hij opgelicht door de backlight..

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-05 07:03
Waarschijnlijk een deuk in de film van je lcd. Kan gekomen zijn wanneer je het scherm hebt gebogen oid. Zelf absoluut niet op te lossen.

Terug naar Apple :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Jup denk ook dat het de film is die kapot is.

Ik zou je trip naar America trouwens niet vernoemen, als je de verkeerde man achter de balie treft zouden ze eens moeilijk kunnen gaan doen.