Toon posts:

UT met ping spelen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik UT spelen tegen bots maar met een ping??

Is zo lullig als je thuis goed bent, maar online niet vanwege je ping ;)

er is vast wel een console-command voor...

wie o wie???

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
kan niet

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij moet dat kunnen als je een server start hoor..kijk eens rond op planetunreal.com

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op woensdag 21 februari 2001 15:13 schreef DaFoX het volgende:
Hoe kan ik UT spelen tegen bots maar met een ping??

Is zo lullig als je thuis goed bent, maar online niet vanwege je ping ;)

er is vast wel een console-command voor...

wie o wie???
hmmm, als je thuis op het moeilijkste niveau je nog kunt redden, dan moet je online toch ook je mannetje nog kunnen staan, zelfs met lag...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04 11:16
Wil je online spelen tegen bots? Lijkt me niet zinnig...

Je kan wel zelf een server starten, dan heb je geen (of minder) last van lage ping tijden van je tegenstanders, zou zelfs in je voordeel kunnen werken... Maar of er dan fraggers op je server inloggen? Je kan natuurlijk wel met bekenden afspreken en je IP adres aan ze doorgeven of zo...

Tag User In

Verwijderd

Je start beter een multiplayer game en geef je kameraden je iP door zo kan je zelf server spelen ...en toch fijn spelen met jij als beste ping...

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Ik hou dus helemaal niet van servers waar ping 0 spelers zijn.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Als je een zeer krachtige pc hebt, zou je een dedicated server kunnen starten, en dan op dezelfde PC erop spelen. Gewoon localhost, of ff kijken bij LAN-games. Staat ie dan wel bij. Of als je een netwerkje hebt, ff een server op een andere pc starten.

Packetloss of een hoge ping kun je niet creeren op je eigen server. Als je online een hoge ping of packetloss wil creeren moet je ff napster starten of met ICQ een filetransfer doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... met Q3A kan het wel via een console-command dus ik d8 dat het met UT ook wel mogelijk zou zijn :?

echt niet dus???

Verwijderd

Nee volgens mij niet nee. toch maar ded server draaien. iefst een aparte computer. heb ik ook >:) Werk perfect. Lekker fraggen tegen bekenden. en mijn ping is iets van 15ms, en de rest zit op 80 ofzo. ALS tenminste @homo niet sloom is.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Is er dan geen "fakelag"-commando zoals in Half-Life (errug handig bij Counterstrike om de boel een beetje eerlijk te houden)?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1