Audio signaal via FM

Pagina: 1
Acties:

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Hallo,

Voor bij ons op het werk, ben ik opzoek naar het volgende:

We hebben altijd klanten die komen vragen voor een cdtje om te beluisteren, niet alleen irritant voor ons, maar nog vervelender als we geen cdtjes hebben.

Nou zou je kunnen zeggen, pak een cd. Dit kan, maar op jaar basis gebruiken wij denk ik rond de 200 cd's, dan heb ik het nog niet over de blu-ray's en dvd's.

Na eens een beetje rond snuffelen kwam ik een Hifidelio tegen, deze jukebox heeft een interne hdd, natuurlijk heb ik deze helemaal vol gegooid met cd's.

Is er een mogelijkheid om dit signaal (analoog signaal), om te zetten naar een FM kanaal, zodat we deze 'zender' overal kunnen opvragen via bv 88.3?

Opzich is het geen probleem als het maar één uitgang heeft, deze zet ik namelijk bij binnen komst neer.

Iemand een idee?

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Als je in een audio winkel werkt : ik zou het niet leuk vinden als ik een dure versterker zou moeten horen die een FM bronnetje als input gebruikt ipv cd.

Als je in een muziekwinkel werkt (andere optie) lijkt het me ook niet echt handig ivm 1 uitgang.
Wat wil je precies?

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
@ Boudewijn, dan is de mogelijk het om een SACD via een dikke interlink af te spelen er altijd nog,

het gaat gewoon om de micro systemen. bereik van ongeveer 50 meter haal je niet via een mp3 speler modulator...

hmz... nog ff verder kijken

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wat wil je er nou precies mee bereiken?