Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista weigert om executables te openen geen geldige win32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand hoe het kan dat windows vista home geen bstanden wil uitvoeren dan krijg ik de melding geen geldige win-32 toepassing terwijl het programma wel geschikt is voor vista
Heb het met meerdere programma's

Vr gr. Syb

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 17:47

Edgarz

Tweako-active since1986

Begin maar eens met het draaien van een virusscanner cq malware scanner...

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:05

Speedmaster

Make my day...

Edgarz schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 00:14:
Begin maar eens met het draaien van een virusscanner cq malware scanner...
En zorgen dat admin rechten hebt onder vista

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt, maar het mocht niet baten ik heb inderdaad admin rechten en heb ook een virus scanner en een malware scanner laten draaien, maar blijf het probleem houden.

ik weet wel bij XP c:\windows\repair en dan het bestand autoexec.nt kopieeren naar c:\windows\system32 en het bestand op "alleen lezen"
is er misschien ook zo'n mogelijkheid bij Vista?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je verder nog kunnen vinden? Weet je zeker (op een ander systeembv) dat de software niet corrupt is (of de schijf waar het vanaf komt).
Of is misschien je temp-variabele verdwenen of de drive waar deze op staat? 32bits-executables worden native gedraaid door vista, daar heb je de WOW-16bits emulator niet voor nodig, dus die truc met autoexec.nt zal niet op gaan.
Heb je een 32- of 64bits versie van Vista?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
een 32 bits

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 17:47

Edgarz

Tweako-active since1986

In TuneUp Utilities zit een optie om dit probleem te verhelpen. wat er onder de motorkap dan gebeurt weet ik niet. Download dus de trialversie en probeer het uit: www.tune-up.com
Pagina: 1