Toon posts:

Club3d HD4850

Pagina: 1
Acties:
  • 438 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga deze week nieuwe pc onderdelen bestellen bij Azerty.nl, maar bij de video kaart (HD4850) zit ik een beetje met een dilemma:

http://www.azerty.nl/8-165-82544/radeon-hd4850.html
http://www.azerty.nl/8-165-89081/radeon-hd4850.html

Wat is het verschil tussen deze 2?
ze zijn allebij het zelfde, plaatje/prijs zijn anders.

Is de 1 beter dan de andere?
Welke moet ik dan halen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 18:32 ]

Verwijderd

je 2e link werkt niet. En welke je moet halen? De goedkoopste als je niet geinstereseerd ben in de extra's. Het zijn bijna allemaal referentie. Ik heb zelf de Jetway bij azerty weg.

Verwijderd

Topicstarter
Bij plaatje nummer 1 zie ik een kleinere koeler dan bij plaatje nummer 2.

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09-2025
Zou de eerste halen als je het mij vraagt..

2de heeft wel een andere koeler, maar de VRM's hebben geen heatsink om te koelen en die worden toch aardig warm. (4 grijze dingen aan het uiteinde van de kaart)

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat is dan ook het schil...

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
TeamxSunnYx schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:38:
Zou de eerste halen als je het mij vraagt..

2de heeft wel een andere koeler, maar de VRM's hebben geen heatsink om te koelen en die worden toch aardig warm. (4 grijze dingen aan het uiteinde van de kaart)
Bedankt, ga voor de eerste. :)

Slotje

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Juiste beslissing. De kaart met de non-reference koeling daarnaast een fan die altijd op 12 volt staat en dus misschien teveel kabaal maakt.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-04 14:57
Joep Stoffels schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:48:
Juiste beslissing. De kaart met de non-reference koeling daarnaast een fan die altijd op 12 volt staat en dus misschien teveel kabaal maakt.
Ik kan dit bevestigen. Ik heb zo'n kaart met een alternatieve koeling, en het ding maakt ontzettend veel lawaai. Eigenlijk niet uit te houden, dus ik ben inmiddels al op zoek naar een aftermarket cooler.

De GPU zelf lijkt aardig koel te blijven, 35°C idle, 55°C load, maar ik heb liever dat het wat warmer is en de cooler wat stiller dan dit irritante gezoem :/

EDIT: Echter zit er wel een heatsinkje op de VRMs bij mij

[ Voor 4% gewijzigd door Aphax op 24-08-2008 11:03 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:43:
[...]

Bedankt, ga voor de eerste. :)

Slotje
Waarom zouden wij het weten? Wij verkopen de kaart niet. Wij kunnen er net zoveel zien als jij dat kunt en zien in één oogopslag dat er een andere koeler op zit.
Als je iets wilt weten over een product, neem dan gewoon contact op met de shop. Azerty heeft een mailadres en telefoonnummer. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.