Toon posts:

MediaStreamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door de bomen zie ik het bos niet meer :s ik kan ook niet goed uitsluiten wat ik nodig heb vandaar een post :)

In eerste instantie wilde ik voor in mn laptop een USB prikker die audio signalen doorzet naar mijn HiFi set. Lees :http://www.4allclients.nl/?action=4&id=301412

Nu leek het me ook leuk als ik wat vakantiefotos/filmpjes heb om die dan door te streamen naar mijn LCD TV.
Er zijn zó ontzettend veel keuzes http://www.informatique.n...in/iqshop.cgi?M=ART&G=236 alleen ik kan uit de specs niet halen of dat nou is wat ik wil :s

Ik wil gewoon alles vanuit mijn laptop regelen, MP3 via HiFi en jpeg/mpeg naar mijn TV. Iemand een idee ?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Volgens mij wil je helemaal geen stream-apparaat. Je wilt (als ik het goed lees) direct de laptop aansluiten op je tv/stereo? Dan kun je toch volstaan met directe kabels vanuit de laptop naar de overige apparatuur?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:35

mr.paaJ

generatie cmd+z

die je nu linkt (logitech?) kan dit als ik dat zo zie niet, alleen geluid. wat je nodig hebt is composiet/scart (liever nog vga/component/hdmi) uit. uit de lijst die je linkt kan de buffalo dat, via scart, maar dat gaat er voor foto's niet heel scherp uitzien.
anders kom je bij dingen als een apple tv. dus opzichzelfstaande apparaten met netwerkfunctie.

makkelijkst is een lange vga kabel en een lange mini-jack->tulp kabel en dat gewoon lekker in je laptop prikken. (zoals boven al genoemd)

en dan een afstandsbediening om uit je luie bank alles te regelen, die zijn een stuk makkelijker en goedkoper te vinden. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door mr.paaJ op 23-08-2008 21:31 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb een tijdlang mijn laptop aan de tv gekoppeld maar vond het uiteindelijk toch te onhandig. Nu hangt er een networked mediaplayer met hdmi-connector aan (Tvix, maar NMT is goedkoper en vergelijkbaar) en dat bevalt een stuk beter. Ik kan muziek, foto's en video (in zowat elk denkbaar formaat, inclusief 720p en 1080p HD-materiaal) afspelen via mijn flatscreen en av receiver. Meer informatie over dit type apparaten vind je op www.mpcclub.com.

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de info ik ga me er even in verdiepen :)