Nieuwsberichten bekijken in UK

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
beste forummers,

Ik zou graag nieuwsberichten willen bekijken in de UK, via www.itvlocal.com.
Wanneer ik veel berichten bekijk, krijg ik echter de melding dat dit niet te bekijken is buiten de UK.
Heeft iemand een envoudige oplossing hoe ik dat toch kan bekijken en geef aub even aan hoe dat in zijn werk gaat want ik ben een noob op dat gebied.

THNX!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De simpelste oplossing is verhuizen naar de UK. Maar dat zal wel niet realistisch zijn... Alternatief is een proxy proberen, soms werkt dat, soms niet. Dit soort restricties en hoe er mee om te gaan is al vaker behandeld op het forum, gebruik de zoekfunctie met "proxy stream" en je komt al een heel end.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Proxies zijn 9 van de 10 keer veel te traag voor streaming video (als ze uberhaupt al meer protocollen doorlaten dan HTTP/HTTPS). De ideale proxy heb ik in ieder geval nog niet gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door MaZo op 23-08-2008 13:25 ]

Verwijderd

VPS-tunnel is een optie.

Grotendeels proxys zijn shared, thuislijntjes en dergelijk. Zoek eens op een anonymus / elite proxy, met een goede ping.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 14:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb laatst F1 kunnen kijken via een uk proxy :+ dus er zijn paar goeie ;)

Dit is een vorm van policy omzeiling, dus proxies posten hoeft niet.

[ Voor 49% gewijzigd door IEF op 23-08-2008 23:12 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Dit soort streams zijn uiteraard met een reden geblokkeerd voor buitenlandse bezoekers.
Vaak vanwege de eigen policy, of bijvoorbeeld uitzendrechten.

Het komt erop neer dat je de regels/policy van een bepaalde website probeert te omzeilen.
Dat soort zaken worden niet besproken op GoT, evengoed als ban evasion.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.