ik lees in het tweaker artikal :
onzorgvuldige samenvatting van de feiten. ln het bronartikel van belgische nieuwsblad 'De Morgen' lees ik:
die consumentenbond laat dus in het midden of het aan mobistar of aan apple ligt. maar de tweaker redakteur weet het zeker: volgens 'test aankoop' heeft apple de klanten misleid! dat noemen we ook wel: woorden in de mond leggen.
ja als dingen zo onzorgvuldig door een redakteur samengevat worden dan blijft er niets anders over om altijd de bronnen te checken mensen!
Admin-edit:
Spelfouten en/of ander commentaar m.b.t. nieuwsposts horen thuis in
Geachte Redactie.
[Reactie gewijzigd door Regeneration]
emphasis mineDe Belgische consumentenorganisatie Test Aankoop heeft bij de overheid een klacht ingediend over de iPhone 3G. Volgens de Belgische consumentenbond heeft Apple klanten misleid door valse schaarste te creëren.
onzorgvuldige samenvatting van de feiten. ln het bronartikel van belgische nieuwsblad 'De Morgen' lees ik:
emphasis mine"De klacht heeft betrekking op het product iPhone 3G en de verkoopspraktijk en het is aan de Algemene Directie om uit te maken wie hierin de verantwoordelijkheid draagt", klinkt het bij Test-Aankoop. "Voor ons is het immers niet duidelijk waar en in welke mate Apple dan wel Mobistar hier in de fout gaat."
die consumentenbond laat dus in het midden of het aan mobistar of aan apple ligt. maar de tweaker redakteur weet het zeker: volgens 'test aankoop' heeft apple de klanten misleid! dat noemen we ook wel: woorden in de mond leggen.
ja als dingen zo onzorgvuldig door een redakteur samengevat worden dan blijft er niets anders over om altijd de bronnen te checken mensen!
Admin-edit:
Spelfouten en/of ander commentaar m.b.t. nieuwsposts horen thuis in
Geachte Redactie.
[Reactie gewijzigd door Regeneration]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 13:01 ]