Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Carbon Fibre/Kevlar parts voor je PC

Pagina: 1
Acties:

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:28
Is dit eigenlijk wel te krijgen? En zo ja, waar?

Ik had ergens een volledig Carbon Fibre PC kast gezien (waar weet ik zo 1 2 3 niet meer en of ie nu eigenlijk al te koop is weet ik ook niet) en was eigenlijk wel geintressert erin. Ik vind Carbon en Kevlar qua materiaal prachtig om te zien, dus vandaar mijn vraag!

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

Je bedoelt waarschijnlijk deze [CiP] Carbon Li. Maar helaas denk ik dat je nergens of the shelf carbon parts kan kijgen voor je pc. .

High Powered Madness

• Lampuhkap
Nee, die bedoelde ik niet :D

http://www.ultraproducts.com/st_content.php?id=1
Deze wel :D

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Die kast kost $999, en voor een goede reden lijkt me ;)

Carbon fiber is echt enorm duur, dan kan je beter carbon-fiber folie halen (nep carbon-fiber dus).

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Verwijderd

Lelijke kast trouwens. Geef mij dan maar m'n alu CoolerMaster WaveMaster. :P

• Inhale
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Je kan natuurlijk ook altijd parts laten maken, zeg enkel de front van je case oid, weet dat op verschillende Car audio zaken waar ze ook professioneel inbouwen ze ook carbon en kevlar gebruiken.

Of ze dan voor jouw een front willen maken is een 2de :P

• Lampuhkap
Dat word sowieso een kutklus :D Ik heb hier een DELL XPS 420 staan. BTX kast,dus als ik wil gaan modden, zal t met deze kast moeten......en er zitten hier op die PC nogal wat rare zaken ;)

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Je hebt ook een manier om een Carbon patroon op je kast te zetten doormiddel van een folie, die op water drijft en dan ingespoten wordt met oplosmiddel. Dan het onderdeel erin en dan gaat het patroon met alle welvingen mee

(zie je wel eens in De Grote Beurt op TV)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:35
Je kan carbon zelf lamineren en bakken maar dit geeft nogal veel kans op luchtbelletjes. Normaal hoor je het te bakken in een vacuum. Je kan in ieder geval wel gewoon gewoven carbonmatten krijgen (bij een watersportwinkel bijv), welke je dus met een epoxyhars kan lamineren, een gelcoat is niet nodig bij carbon.

Kevlar is overigens een merknaam van du pont, et spul heet eigenlijk aramide.

Je kan ook carbon en kevlar laag voor laag doorelkaar lamineren, dit geeft een leuk effect (carbon zwart, aramide geel).

dot.blaat

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Inhale schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:01:
Je kan natuurlijk ook altijd parts laten maken, zeg enkel de front van je case oid, weet dat op verschillende Car audio zaken waar ze ook professioneel inbouwen ze ook carbon en kevlar gebruiken.

Of ze dan voor jouw een front willen maken is een 2de :P
Als ze custom dingen maken in carbon en je betaalt netjes, dan zie ik niet in waarom ze dat niet zouden willen doen :P Je moet alleen op een prijzig kastje rekenen waarschijnlijk..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1