Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Wireshark is er ook voor OS X.
Zegt niets, wat jij dus wilt de privacy van andere mensen schenden door hun usernamen en password te filteren en in handen te krijgen. Dit kan je ook doen met CC nummers e.d.de tools enz voor zijn gewoon legaal natuurlijk.
Dus, waarom moet jij zonodig zulke privé gegevens hebben van mensen? Lijkt me wel aan de orde om dat even mede te delen, alvorens wij hier aan mee gaan werken
wat ik al zei is het puur de mogelijkheid tot.
Alleen thuis.
Thuis heb ik een netwerk van 11 pc's, bedraad en draadloos. En wil hier gewoon mee spelen.
dus in het ergste geval zie ik gebruikersnaam en wachtwoord van mijn broertjes,
Die ik toch al weet/heb
Alleen thuis.
Thuis heb ik een netwerk van 11 pc's, bedraad en draadloos. En wil hier gewoon mee spelen.
Die ik toch al weet/heb
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
11 computersremcoXP schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:00:
wat ik al zei is het puur de mogelijkheid tot.
Alleen thuis.
Die ik toch al weet/heb
Hebben je ouders dan 10 kids op de wereld geschopt
Wij zijn hier met 5 personen. Oke wij hebben dat 8 computers.
Iedereen heeft er 1 ik heb dan nog een test bakkie, staat in de metrekast nog een server.
En voor mobiel gebruik. heb ik een laptop. gaat vooral mee naar de me werk
Maar 11 computers. ik begrijp dat je 1 broertje hebt in je verhaal.. waar dienen dan al die andere pc's voor? je kan never nooit niet met 8 machines testen
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ja ik heb daar ook al mee gespeeld.
Gewoon omdat ik tweaker ben... Ik zou evenzeer een keylogger, vlc, rd, of dameware kunnen gebruiken wou ik iemand zijn pc monitoren/doorzoeken.
Dus even het netwerk hacken, spoofen en je eigen computer als router laten gelden.
Ik heb wat data geanalyseerd, ik heb er wat HTML uit kunnen filteren, maar wil je echt iemands privacy aantasten moet je er behoorlijk wat werk insteken.
Gewoon omdat ik tweaker ben... Ik zou evenzeer een keylogger, vlc, rd, of dameware kunnen gebruiken wou ik iemand zijn pc monitoren/doorzoeken.
Dus even het netwerk hacken, spoofen en je eigen computer als router laten gelden.
Ik heb wat data geanalyseerd, ik heb er wat HTML uit kunnen filteren, maar wil je echt iemands privacy aantasten moet je er behoorlijk wat werk insteken.
backtrack 3 als virtual machine laden,
dan heb je alle tools die je nodig hebt...
dan heb je alle tools die je nodig hebt...
Dit gaat net even te ver, vooral omdat je zoekt naar tools voor draadloze netwerken. Daarbij gaat de discussie ook meer over of het wel of niet mag, dan wat de mogelijkheden zijn.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()