Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ze claimen van Rogue Amoeba dat met Airfoil 3 en de bijhorende Airfoil Video Player synchronisatie tussen audio en video geen probleem meer is. Of dit waar is weet ik niet, ik gebruik het product niet. Voor games zal het wel lastiger worden.IcE_364 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:56:
Houd er rekening mee dat airfoil vertraging heeft, het is dus niet geschikt voor filmpjes en games.
Ik zie dat oa Parrot bluetooth speakers levert, bijvoorbeeld de DS1120. Deze sets zijn echter niet goedkoop en ik betwijfel of je ook deze oplossing geen last hebt van (te grote) latency.
[ Voor 21% gewijzigd door froggie op 23-08-2008 11:41 . Reden: Stukje over Parrot speakers toegevoegd ]
Het klopt. Er zit een videoplayer bij die het beeld ook vertraagt zodat het weer gelijk loopt met de audio. Werkt prima! Games gaat natuurlijk nooit lukken met zoietsfroggie schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:33:
[...]
Ze claimen van Rogue Amoeba dat met Airfoil 3 en de bijhorende Airfoil Video Player synchronisatie tussen audio en video geen probleem meer is. Of dit waar is weet ik niet, ik gebruik het product niet. Voor games zal het wel lastiger worden.
edit:
Ik zie dat oa Parrot bluetooth speakers levert, bijvoorbeeld de DS1120. Deze sets zijn echter niet goedkoop en ik betwijfel of je ook deze oplossing geen last hebt van (te grote) latency.
Draadloze speakers zijn nog niet helemaal 'volwassen', het makkelijkste blijft een kabeltje. En met mini-jack is dat er gelukkig maar 1
Nu zijn er volgens mij hier niet veel mensen die ervaring hebben met een draadloos systeem, of wel? Welke word aangeraden?
@ lh-Online.nl, ja 1 kabeltje extra, plus de monitor, voeding.
Het toetsenbord en muis wil ik ook graag draadloos zonder extra dongle (dus bluetooth)
Voor de games heb je dan wel een kabeltje nodig helaas. Als je dat vervelend vindt kun je natuurlijk nog een koptelefoon opzetten, maar daar moet je ook maar van houden natuurlijk.
Draadloze systemen heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat audio met een beetje bitrate draadloos versturen een te grote vertraging oplevert om lekker games te spelen...
Qua draadloos muziek is dit denk ik 'as good as it gets' momenteel dan. Of niet?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 13:01 ]