Hardware tegenover prestatie > minder dan verwacht?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Is het mogelijk om in dit forumsectie een probleem met de hardware tegenover prestatie vergelijking van mijn nieuw gekochte pc te plaatsen? of is hier een appart topic voor?

Alvast bedankt :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie CSL Beleid. CSL lijkt daar dus niet voor bedoeld te zijn, al is het oordeel daarover aan de moderators. Als je het echt zeker wilt weten kun je contact opnemen met een CSL moderator.

Als het video is dan heb je Videokaarten & Beeldschermen, als het moederbord/processor is dan heb je Processors, Moederborden & Geheugen, als het software is dan heb je Client Software Algemeen en Windows Clients. Echter, het is niet verstandig om je vraag neer te zetten zonder eerst zelf dingen geprobeerd te hebben, en te hebben getest :)

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 23-08-2008 03:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SauSkopje
Nouja het is eigenlijk me hele setup in vergelijking met de prestaties die hij leverd, ik heb hierover ook al een topic op hardware.info lopen met vanalles en nogwat

http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=161493

Maar welk forumgedeelte is dan het beste voor het hele systeemsetup, ipv ieder onderdeel appart?

Alvast bedankt

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

SauSkopje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 03:11:
Maar welk forumgedeelte is dan het beste voor het hele systeemsetup, ipv ieder onderdeel appart?
Geen. Er wordt min of meer verwacht dat je al door zelf aan de slag te gaan de eerste schifting hebt gedaan. Een link naar een ander forum is trouwens niet echt de bedoeling, maar vooral zinloos daar deze achter een loginscherm staat ;) . Als je iets op dit forum wilt doen, dan zul je ook het topic hier moeten maken.

Maar het verstandigste is om contact op te nemen met de crew als je het zeker wilt weten of toestemming wilt hebben.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SauSkopje
Ok dat zal ik dan maar doen, kan je me hiervoor even een paar crewnamen neerzetten die active zijn aub?

Alvast bedankt

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

SauSkopje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 03:17:
Ok dat zal ik dan maar doen, kan je me hiervoor even een paar crewnamen neerzetten die active zijn aub?
De namen van de moderators van CSL staan op voorpagina van het forum: Laurent, Turkish, Thandor, GENETX; GENETX is de meest actieve moderator de laatste tijd.

Maar dit had je zelf toch ook snel zat kunnen opzoeken, een beetje inzet mag wel :)

• SauSkopje
Naja ik ben niet zo geweldig met forums, en het is al zo laat O-)

Mijn dank is groot!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
SauSkopje schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 03:23:
Naja ik ben niet zo geweldig met forums, en het is al zo laat O-)

Mijn dank is groot!
Daarvoor heeft men een oplossing: Bed -> Slapen -> Opstaan -> Fris nadenken :+

Maar ik heb je mailtje ontvangen. Ik ben toch van mening dat je eerst zelf even wat moet proberen. Ik zal je topic op Hardware.info even doorlezen, misschien kan ik je naderhand nog een tip geven, of wel naar het goede forumdeel wijzen.

Dit topic doe ik op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.