Toon posts:

Gigabyte eg45m-ds2h probleem door spontaan afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Misschien dat iemand de oorzaak en evt oplossing kan aandragen.
Afgelopen week heb ik bij komplett het Gigabyte eg45m-ds2h moederbord gekocht.
Een pas gerealesed moederbord.
Ik zette er een intel dual core e8400 processor op en 2 gb ocs 6400 geheugen.
Een tagan voeding 460 wat

Installatie van vista premium verliep al niet lekker,tijdens het installeren sloeg ie regelmatig uit,uiteindelijk toch erop gekregen.
Na installatie van een aantal programma's wat redelijk goed verliep herstarte de pc constant opnieuw op.Meestal wanneer ik een programma ofzo wilde opstarten.
Biosupdate gedaan de laatste versie maar dat mocht ook niet baten.
Iemand een idee please,ik heb echt alles wat ik kon geprobeerd,ander geheugen ,andere voeding,andere hd,andere drives ,name it en ik heb het geprobeerd
Bedankt alvast voor enige suggesties :)

greets jos ;)

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Kan veel verschillende oorzaken hebben met de info die jij geeft. Heb je hier iets aan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

offtopic:
nvm

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 23-08-2008 01:42 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Heb je in het BIOS gekeken of alles goed staat (zowel settings als hardware monitor)?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ander moederbord? Neem eens contact op met Komplett, kijken als zij misschien meer weten.

Wauw, een sig!

• zjorsie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-05 20:55
1st: Welkom op g0t :P

2nd: Wat voor videokaart heb je... 450 watt zou in principe moeten kunnen (tenzij je een high-high (en Ctrl-v zo voort) vidkaart hebt.

Probeer eens memtest, een biosreset en neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.

Welke bios versie heb je? Op de gigabyte site staat dat je proc pas vanaf bios F2 ondersteund wordt.