Welke HDD recorder wist automatisch wanneer HD vol is?

Pagina: 1
Acties:

• nico_van_wijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-11-2025
Ik ben op zoek naar een HDD recorder die automatisch de oudste files wist op het moment dat de harddisk vol is. Apparaat moet dus gewoon non stop kunnen opnemen.

In de diverse handleidingen die ik kan vinden wordt hier niets over geschreven. Ik weet dat er modellen zijn dit dit kunnen...

Weet iemand het merk en typenr.?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 16:15
Waarvoor? In principe ga je dan richting een 1-kanaals recorder voor bewakingsdoeleinden. Die hebben alleen geen TV tuner, maar nemen wel nonstop op.

• nico_van_wijk
Heb ik nodig voor het loggen van een kabelkrant. Is de goedkoopste oplossing.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 16:15
nico_van_wijk schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:16:
Heb ik nodig voor het loggen van een kabelkrant. Is de goedkoopste oplossing.
Veel kabelkranten maken gebruik van een normale PC met bv infochannel player. Je zou dat ook een beeldscherm-capture-proggie op kunnen draaien en zo t digitaal opnemen.

Anders kom je dus imho op een bewakingsrecorder uit die je op de TVout aansluit van die PC. Als er geen TVout wordt gebruikt kun je ook een losse TV gebruiken die als 'monitor' dienst doet, waarbij je het videosignaal vanaf de scartplug naar je recorder stuurt

• nico_van_wijk
Allemaal veel te duur en ingewikkeld. Ik zoek gewoon een hdd recorder die dit kan.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-02 19:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Volgens mij hebben sommige modellen van Philips deze functie, maar dat weet ik niet zeker.. ooit eens iets over gelezen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1