Eigenlijk heb ik een probleem noch vraag, maar misschien een oplossing voor sommige mensen.
Ik hoop dat dit in het goede forum gepost is (het betreft tenslotte agendabeheer), anders mijn vriendelijke verzoek aan een mod om dit topic te verplaatsen. Dank!
Ik heb een aantal dagen lang gezocht naar een gadget voor in de sidebar van Windows Vista dat een aantal Google Calendar afspraken in de toekomst in één oogopslag laat zien. Ik kon zo'n gadget niet echt vinden (wel dingen die erop leken, maar net niet wat ik eigenlijk wilde), dus besloot ik op een gegeven moment maar zelf zo'n gadget te schrijven.
Daarom hierbij:
The Calendar Vista Gadget voor Google Calendar
Doe er jullie voordeel mee
. In de link staat een lijstje met features en wat screenshots, en natuurlijk een downloadlink.
Edit: het lijkt erop dat mijn hosting provider niet echt functioneert momenteel
. Hierbij een alternatieve downloadlink.
Edit 2: het lijkt erop dat de link het weer doet. Voor de zekerheid laat ik de alternatieve link hierboven nog even staan
.
Ik heb een aantal dagen lang gezocht naar een gadget voor in de sidebar van Windows Vista dat een aantal Google Calendar afspraken in de toekomst in één oogopslag laat zien. Ik kon zo'n gadget niet echt vinden (wel dingen die erop leken, maar net niet wat ik eigenlijk wilde), dus besloot ik op een gegeven moment maar zelf zo'n gadget te schrijven.
Daarom hierbij:
The Calendar Vista Gadget voor Google Calendar
Doe er jullie voordeel mee
Edit: het lijkt erop dat mijn hosting provider niet echt functioneert momenteel
Edit 2: het lijkt erop dat de link het weer doet. Voor de zekerheid laat ik de alternatieve link hierboven nog even staan
[ Voor 16% gewijzigd door Eelke Spaak op 26-08-2008 16:32 ]