he you people i have lost a program with my last format c(stupid me) it is called eitheradress v1.0 it has the ability to change the ethernetcard adress this is a very neat little proggie you can decive your provider with it when you only have somutch to traffic thrue.........come on help me out here
EN NOU IN 'T NEDERLANDS!!!
...With a touch of magic¿
Te zielig voor woorden. Waarom staat er bij het minste of geringste en of andere idioot als een nsb-er te roepen dat er gecrosspost wordt. Om over dat "ik wil alles in 't neerlandsch" nog maar te zwijgen.
Grow up!
Grow up!
Verwijderd
Nou, zo zielig is het niet, want als je dezelfde vraag gewoon
<h1>4</h1>
keer post, dan ben je toch wel een beetje een kneus.
En dan ook nog in het Engels, volgens mij zit onze vriend Reaver een beetje in een identiteits crisis...
<h1>4</h1>
keer post, dan ben je toch wel een beetje een kneus.
En dan ook nog in het Engels, volgens mij zit onze vriend Reaver een beetje in een identiteits crisis...
Hein: sooo, dus jij kan niet tegen gezeik, hè? Nou ik kan nog wel ff doorgaan 
- Waar zijn de hoofdletters?
- Waar blijft de interpunctie?
- Zou je je tekst niet eens eerst ff controleren op spelfouten voordat je submit?
- en de belangrijkste: IN 'T NEDERLANDS
Als je zo graag in 't Engels wilt lullen, dan ga je maar emigreren ofso! 
Oftewel Hein: JE MOET NIET ZEIKEN!

- Waar zijn de hoofdletters?
- Waar blijft de interpunctie?
- Zou je je tekst niet eens eerst ff controleren op spelfouten voordat je submit?
- en de belangrijkste: IN 'T NEDERLANDS
Als je zo graag in 't Engels wilt lullen, dan ga je maar emigreren ofso! 
Oftewel Hein: JE MOET NIET ZEIKEN!
TJONGE JONGE WAT EEN STELLETJE ZIEKERS ZIJN JULLIE NEDERLANDS KAASKOPPEN .DIT SOORT GEZEIK HEB IK NOOIT OP DE ENGELSE BBS BOARDS
het is trouwens geeneens zo raar in het engels want ik heb dit adres van een engels talig disc.forum gekregen jankerts
het is trouwens geeneens zo raar in het engels want ik heb dit adres van een engels talig disc.forum gekregen jankerts
Verwijderd
Dan blijf je toch lekker op de Engelse BBS'en zieken, en rot hier alsjeblieft op!
<h1>KNEUS!</h1>
Stoere praatjes trouwens, dat je me kaal ga plukken...
En wat heb je eigenlijk aan mijn IPadres?
<h1>KNEUS!</h1>
Stoere praatjes trouwens, dat je me kaal ga plukken...
En wat heb je eigenlijk aan mijn IPadres?
Gezeik van kaaskoppen? Nonsens! 'k Ben alleen errug vaderlandlievend
'k Vindt heel dat gekloot van al die Engelse woorden in de Nederlandse taal één grote pest-zooi!
Nee, wat dat betreft doen die Belgen 't beter: wees creatief en verzin nou gewoon een Nederlands woord...
'k Wordt dan ook helemaal maf van al die reklames in 't Engels! WAAR SLAAT DAT OP?¿?
We leven toch in NEDERLAND??? ...dus wat is hier nou eigenlijk de nationale taal??? Nou??? Hè???
...dus daarom reageerde ik nogal fel... SORRIE!
'k Vindt heel dat gekloot van al die Engelse woorden in de Nederlandse taal één grote pest-zooi!Nee, wat dat betreft doen die Belgen 't beter: wees creatief en verzin nou gewoon een Nederlands woord...
'k Wordt dan ook helemaal maf van al die reklames in 't Engels! WAAR SLAAT DAT OP?¿?

We leven toch in NEDERLAND??? ...dus wat is hier nou eigenlijk de nationale taal??? Nou??? Hè???
...dus daarom reageerde ik nogal fel... SORRIE!
Ok, mijn reactie is ietswat overdreven. Maar het politiestaatgehalte begint soms wat erg te worden hier op GoT. Thats all folks.
wat een woord als kaaskoppen wel niet allemaal los kan maken ,zo zie je toch maar weer wat een op de tenen getrapt volkje dat zijn die nederlanders, en dat zeggen we zelf weleens over die fransen tjonge jonge ik ben blij dat ik geen kip ben zeg!!!!!
reaver: als jij nou zelf ook nog ff wat rustiger word, is er niks aan de hand..
maar dit is niet echt gezond meer, zoveel crossposting. kaj heeft die ene in lieve adjes dicht gegooid, ikzelf heb er ook een gesloten, en bij een andere heb ik me in het gesprek gemengd.. nu zie ik trouwens pas dat je hem hier ook nog eens gepost hebt... dat je dan dergelijke reacties krijgt, is vokomen normaal (en ja, ok.. sommige reacties zijn een beetje overdreven, dat ben ik met je eens)
Dus bedenk voortaan eerst even waar het zou kunnen horen, en of het wel legaal is, voordat je het op tig fora post.
maar dit is niet echt gezond meer, zoveel crossposting. kaj heeft die ene in lieve adjes dicht gegooid, ikzelf heb er ook een gesloten, en bij een andere heb ik me in het gesprek gemengd.. nu zie ik trouwens pas dat je hem hier ook nog eens gepost hebt... dat je dan dergelijke reacties krijgt, is vokomen normaal (en ja, ok.. sommige reacties zijn een beetje overdreven, dat ben ik met je eens)
Dus bedenk voortaan eerst even waar het zou kunnen horen, en of het wel legaal is, voordat je het op tig fora post.
Oké, al goed
Maarreh, toch nog ff 'n vriendelijk doch dringend verzoek aan jou, Reaver: Wil je voortaan je stukjes tekst mèt punten, komma's en hoofdletters doen? Dat leest een stuk makkelijker...
P.S.: Als je ff kijkt naar de tijd van m'n eerste reply, dan kun je vast wel begrijpen waarom ik zo heftig reageerde...
Trouwens, ik mag als echte Nederlander toch wel 'n beetje trots zijn op onze taal? 't Is ten slotte één van de moeilijkst te leren talen ter wereld!
Maarreh, toch nog ff 'n vriendelijk doch dringend verzoek aan jou, Reaver: Wil je voortaan je stukjes tekst mèt punten, komma's en hoofdletters doen? Dat leest een stuk makkelijker...
P.S.: Als je ff kijkt naar de tijd van m'n eerste reply, dan kun je vast wel begrijpen waarom ik zo heftig reageerde...
Trouwens, ik mag als echte Nederlander toch wel 'n beetje trots zijn op onze taal? 't Is ten slotte één van de moeilijkst te leren talen ter wereld!
Een van de moeilijkste? De moeilijksteTrouwens, ik mag als echte Nederlander toch wel 'n beetje trots zijn op onze taal? 't Is ten slotte één van de moeilijkst te leren talen ter wereld!
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1