Na een tijd gebruik te maken van Unison begin ik me toch mateloos te ergeren aan het feit dat het Groups scherm steeds word geopend als ik op het dock-icon klik. Is hier ergens een verborgen setting voor ofzo? Want ik kan het nergens vinden.
Verwijderd
Wat wil je dan zien ?
Als je gewoon een nzb ermee download heb je het toch niet, bij mij komt dan het download scherm naar voren.
Als je gewoon een nzb ermee download heb je het toch niet, bij mij komt dan het download scherm naar voren.
Verwijderd
Gewoon met de rechtermuisknop op het dock ikoon klikken en kiezen voor overdrachten.
ALT+CMD+L geeft ook gelijk de downloadlijst weer.
of helemaal niks doen en dubbelklikken op een .nzb bestand
ALT+CMD+L geeft ook gelijk de downloadlijst weer.
of helemaal niks doen en dubbelklikken op een .nzb bestand
Het openen van een NZB bestand is geen probleem. Het gaat mij erom dat als ik alle venstertjes heb gesloten, en ik wil even checken wat er op het moment gedownload word ik gewoon op het dock-icon wil klikken en dan het Transfers window wil zien, en niet het groups window.
Ik ben met Good Fella, heb dezelfde ervaring en zou dat ook graag anders willen. Heb helaas nog niets kunnen vinden...
Zojuist heb ik Panic gemaild. Kijken of zij het wel weten
Ik gebruik Unison allang niet meer, snelheid is veel lager dan bij SabNzb.
Hebben julie daar toevallig ook last van?
Haal op mijn 24Mbit lijn toch gewoon de 2.7MB/s, en nog stabiel ook! Wel via een SSL-lijntje, maargoed aan het programma zal het hier dus niet liggen.NickvdB schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:17:
Ik gebruik Unison allang niet meer, snelheid is veel lager dan bij SabNzb.Hebben julie daar toevallig ook last van?
Enige wat ik verder nog in Unison mis is een totale downloadsnelheidmeter. Maar volgens Activity Monitor haal ik met Unison gewoon mijn volle 500 KB/s (6,4 Mbit lijn).NickvdB schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:17:
Ik gebruik Unison allang niet meer, snelheid is veel lager dan bij SabNzb.Hebben julie daar toevallig ook last van?
Nou heb eindelijk een mailtje terug van Panic:
Het is dus nog even afwachtenHey Michiel,
This isn't possible just yet, but we'll look into it.
Thanks!
--
Tim
Unison Team
E-mail: unison@panic.com
Ticket ID: [1883465]
Created On: 08/26/2008
[ Voor 6% gewijzigd door MoietyMe op 27-08-2008 02:43 ]
Verwijderd
Ik haal met Unison dezelfde snelheid als met SABnzbd+ (12 mbit/s) , echter dat laatste programmaNickvdB schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:17:
is zoveel mooier als Unison dat ik Unison dus never niet meer ga gebruiken.
Gewoon alle .nzb tjes in een map dumpen en dan gewoon wachten op een mailtje dat er weer een nzb (= film/programma) gedownload is ,gecontroleerd en uitgepakt.
Ik hoef alleen maar de rommel op DVD te fikken of om te zetten voor de AppleTV, makkelijker kan niet.
Pagina: 1