Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Quicktime handelt ineens alles af op internet.

Pagina: 1
Acties:

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 13:14
Ik installeerde quicktime (kon het niet eens meer wegklikken bij de itunes installatie..). En sindsdien wordt elk filmpje op internet met quicktime geopend ipv met media player dit is echt irritant en wil dit niet. Op mijn computer staat voor de rest wel ingesteld dat bestandstypen met media player geopent moeten worden en niet met quicktime.

Ik krijg het niet voor elkaar alleen .mov's met quicktime gedaan te krijgen en de rest met media player. Ik kan alleen heel quicktime uitschakelen bij invoegtoepassingen. Ik heb wel iets gelezen over MIME maar ik kan het zelf niet vinden hoe ik dit aan zou moeten passen. Het is echt maar een klein instellingkje denk ik alleen je moet net weten waar het zit en dat weet ik niet, en krijg het niet gevonden.

Ik hoop hiermee voldoende informatie te hebben gegeven en genoeg eigen inzet hebb getoont.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Je moet de Media Player Classic even opnieuw installeren (onderdeel van K-Lite Codec Pack) en dan de associaties opnieuw vastleggen. Ook van mov bestanden. Dan moet het weer goed werken.

Mijn YouTube Channel