Facts don't care about your feelings
Waarom gaan we dood ook zomaar.. Ik bedoel je hebt garantie?? Hij moet even opgestuurd worden maar goed weest blij met de garantie..
Staat het schakelaartje nog wel op 'ON' in plaats van 'OFF'?
Jaja staat gewoon aan. Natuurlijk kan het gebeuren, maar vindt het gewoon vreemd. Een muis die kapot gaat hoor je toch niet zo vaak?
Kan je de accu vervangen? De accu kan gewoon doorgefikt zijn. Ik weet niet of er een thermische beveiliging op zit (bij het laden).
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
is de garantie dan niet vervallen?Ankh schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:29:
Kan je de accu vervangen? De accu kan gewoon doorgefikt zijn. Ik weet niet of er een thermische beveiliging op zit (bij het laden).
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Een uur nadat die muis in de lader zit is dat ding nog steeds GLOEIEND heet. Is echt niet goed... nee ik ga de accu niet vervangen, zo'n muis is ook op geen manier open te krijgen. Geen schroefjes
Wordt een RMA richting cool-prices
en in tussen tijd maar op OFF gezet, voordat de fik erin vliegt
Wordt een RMA richting cool-prices
[ Voor 12% gewijzigd door YoshiBignose op 22-08-2008 19:42 ]
Je kan beter eerst contact opnemen met Logitech. Dan hoef je je muis misschien niet eens op te sturen.YoshiBignose schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:41:
Een uur nadat die muis in de lader zit is dat ding nog steeds GLOEIEND heet. Is echt niet goed... nee ik ga de accu niet vervangen, zo'n muis is ook op geen manier open te krijgen. Geen schroefjes![]()
Wordt een RMA richting cool-pricesen in tussen tijd maar op OFF gezet, voordat de fik erin vliegt
Oke dan doe ik dat eerst.
Ik weet niet wat voor accu het is maar batterijen worden ook altijd groot en warm als ze ontploft of geploft zijn.YoshiBignose schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:41:
Een uur nadat die muis in de lader zit is dat ding nog steeds GLOEIEND heet.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Pagina: 1