Toon posts:

Server Game

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal files van een php game + database die vergrendeld zijn doordat de codes wat gehusseld zijn. Als ik het spel wil spelen moet ik eerst 2 batch files openen en dan naar de localhost gaan om het spel te kunnen spelen. Alles wordt dan weggeschreven tijdens het spelen van het spel in een database die ook in de map met de batch files staat. Het is LAN dus als ik het IP met de geforwarde poort wil benaderen vanaf een andere PC geeft hij een foutcode.
Is er een mogelijkheid om de bestanden dan te delen en ervoor te zorgen dat het programma denkt dat alles op 1 pc gebeurt in een LAN omgeving?

Mvg

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoort dit bij eAccelerator? Het is erg onduidelijk wat je precies bedoeld, probeer het wat gestructureerder uit te leggen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:08:
Hoort dit bij eAccelerator? Het is erg onduidelijk wat je precies bedoeld, probeer het wat gestructureerder uit te leggen :)
Deels, omdat ik toch niets aan die code kan veranderen wil ik het op een andere manier aanpakken :)
de software wilt dat je het LAN speelt, maar ik wil het met een vriend of bv de volgende poster kunnen spelen. Dus ik zoek een programma die doet alsof het een pc is die in je LANetwork thuis hoort, maar eigenlijk verbind met een andere PC

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 19:43

JW1

Dus je kunt het spel momenteel spelen op meerdere pc's je thuisnetwerk?
Probeer eens wat met VPN software iets als Hamachi.

[ Voor 29% gewijzigd door JW1 op 22-08-2008 16:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al via hamachi geprobeerd, maar de software heeft door dat het opgevraagd wordt door een ander PC

http://rapidshare.com/files/139232102/TWlan.zip dit is de software

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even contact opnemen met de maker van dat php spel? Zal het ongetwijfeld wel weten :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022
Vraag de maker maar naar de orginele source

Verwijderd

Topicstarter
Die gaan dat niet willen geven want het is hun code, begrijpelijk he...

Verwijderd

Ik begrijp niks van je verhaal. Probeer het nog eens met een duidelijkere topicstart in CSA (aangezien je software zoekt).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.