Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
simpel: als het met de code te maken heeft is LD het juiste forum, als het met de pricewatch content te maken heeft is dit het juiste forum
Intentionally left blank
Tja het heeft beide indirect met code te maken. Die andere topic is dus verkeerd geplaatst door een mod, lijkt me dan?
Verwijderd
Als ik bv. een review wil lezen van een zwarte camera zit ik ook niet te wachten op een beoordeling van een grijze versie.
[ Voor 9% gewijzigd door MsG op 22-08-2008 22:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
En het is ook niet alsof ik dan niet de review kan vertrouwen, maar er zijn ook nog genoeg mensen die vooral naar de ratingbalkjes kijken en de rest even skimmen. Dan lees je niet met welke gedachte de review is geschreven. Daarom lijkt het mij persoonlijk beter om artikelen in verschillende kleuren, en dus met een verschillend artikelnummers, toch echt apart te houden. Met een prominent linkje naar de andere kleurvarianten. Wellicht gangbaarder. En daardoor wel van review voorzien.
Nog steeds gescheiden, maar wel gelinkt.
pricewatch: Asus Eee PC 901 Zwart
pricewatch: Asus Eee PC 901 Wit
Hier kan je snel en makkelijk naar bijvoorbeeld een kleurvariant gaan. Daar zou je dan de reviews ook van kunnen zien. Het is niet helemaal hetzelfde wat je bedoeld, maar het licht al aardig in de buurt. Overigens lijkt het me dat als je een product zoekt bijv. de Asus Eee PC 901 Zwart dat je ook gewoon met de termen "Asus Eee PC 901" kan zoeken naar reviews toch? Dan kom je automatisch bij, indien beschikbaar, andere kleurvarianten.
Edit: Is het misschien wel een idee om bijv in plaats van dit
"Productreviews
De Asus Eee PC 901 Zwart heeft nog geen beoordelingen. Word de eerste om een review of een betrouwbaarheidsenquete in te sturen!" bij gelijkwaardige producten te zien:
Dit te laten zien:
"De Asus Eee PC 901 Zwart heeft nog geen beoordelingen. Klik hier om naar de reviews van de technisch gelijkwaardige Asus Eee PC 901 Wit te gaan."
(bijv.)
[ Voor 45% gewijzigd door MsG op 24-08-2008 23:32 ]