'Verbinding met ....'

Pagina: 1
Acties:

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Sinds een kleine maand krijg ik minder goed verbinding met internet. Het komt en gaat, soms is het heel erg en soms helemaal niet. Zo ook met naar deze pagina browsen waar ik dit bericht kon typen, dat heeft nu zeker al een half uur geduurd, en zal ook weer zo zijn bij het opslaan van het bericht. (dus sorry voor dubbel posts, want soms krijg ik wel verbinding als ik 1000x F5 ram). Maar goed, ik moet m'n lens zo nog in doen, dus ik kan wel even wachten met het posten.

Nou goed, mijn probleem. Ik ben hier de enige die gebruik maakt van wi-fi thuis (als computer, er zitten nog 2 iPod's en 3 telefoons op), wi-fi goed beveiligd (voor zo ver dat dan kan). Ik maak gebruik van wi-fi omdat mijn LAN kabel helemaal dood is, overal zitten breuken. Ik maak al zeker een jaar gebruik van wi-fi, dat waren dus elf probleemloze maanden.

Mijn probleem is dus dat ik 99 van de 100 keer onder in mijn status balk te zien krijg: 'Verbinding maken met server.nl'. Dit ligt niet aan Firefox, want in Safari (for windows) en Opera krijg ik dit ook (zelfde soort bericht).

Dit is dus erg vervelend met testen van webapplicaties en vooral met query's invoeren in PHPMyAdmin. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?

Windows Vista Ultimate 32-bits
Intel Core 2 Quad
2x geForce 8800 GTX SLI
Intel 82562V-2 10/100 Network Connector (voor het wi-fi dus)