[Mac OS X] Probleem: border om buttons & dubbele menu-opties

Pagina: 1
Acties:

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 15:40
Ik werk sinds gistermiddag op een Imac (een nieuwe, dus schone installatie). En ik heb 'm nu al in de soep.

Ik krijg borders om actieve vensters/buttons. Ook heb ik in het menu onder de apple een aantal dubbele menu-opties.

Ik heb hieronder wat screenshots verzameld om het te visualiseren:

---knip screenshot---

Ik heb hier al een paar "maceraars" gevraagd, maar die wisten geen oplossing (ook via google vindt ik niets en hier op GoT al evenmin).

Heeft iemand van jullie een idee hoe dit komt en ik dit kan verhelpen? Is het misschien een toetscombinatie geweest die ik heb gebruikt of iets anders?

[ Voor 5% gewijzigd door Bever op 19-09-2008 10:11 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 15:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 15:40
Ah dus toch op GoT te vinden... bedankt!
Moet zeggen dat ik de titel van dat topic niet erg duidelijk vindt, niet zo raar dat ik 'm niet vond.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit onderwerp is vaak langs gekomen,maar het is inderdaad wat lastig te omschrijven :)
[list]• \[10.5] Rare kaders, dubbele teksten.
Vierkant om elke selectie
[MacBook] Probleempje: 'Hokje' om allerlei dingen ...
[OS X 10.4] Selectie geeft zwart kader
[leopard] zwarte rechthoeken in elke applicatie

In ieder geval kunnen we nu weer een topic over hetzelfde onderwerp aan het archief toevoegen :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is het een idee om daarover iets aan de OSX FAQ toe te voegen?
Voor zover ik zo snel even kan nagaan staat er niks over in (of ik moet ook de verkeerde zoektermen gebruiken natuurlijk ;))

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters of modbus apparaten (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)