Toon posts:

SBS Migratie met HP server migration pack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Heeft er iemand ervaring met het migreren van een SBS server naar een nieuw stukje hardware middels de HP server migration pack?

Ik kan er vrij weinig over vinden. Is dit te doen, en echt zo simpel als het lijkt?

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Toen ik een tijdje geleden een SBS server moest migreren heb ik het niet met HP Migration Pack gedaan, maar heb ik deze handleiding gebruikt,erg fijne handleiding vind ik zelf

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet hoe ik een migratie moet uitvoeren, maar een van onze accountmanager heeft dit product verkocht aan de klant en verwacht op basis van dit product een lagere inschatting te kunnen maken m.b.t. urencalculatie. Ik vraag me dus af hoe reeel dat is, en of het uberhaupt wel echt werkt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al uitgevonden (door het bijvoorbeeld gewoon eens te proberen) ? Hier op GoT is het de goede gewoonte dat je zelf wat moeite doet, en dat haal ik uit je posts niet echt terug.
HP moet je ook wel wat documentatie kunnen verschaffen, dan bel je die toch gewoon?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf nog niets gedaan, de software is niet aanwezig en het project gaat pas over weken plaatsvinden. Ik wil alleen graag weten, zoals wel vaker gedaan wordt hier op GoT, wat de ervaringen zijn met deze software. Ik heb geen behoefte aan een handleiding hoe de software werkt of iets dergelijks. Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen in de praktijk.

Verwijderd

Topicstarter
*kickje

Iemand ervaring? Laatste kick overigens. Geen geluid is ook niet erg positief natuurlijk :)
Pagina: 1