Nu spit ik al een tijdje V&A door, heb wat leuke koopjes kunnen doen, wat spullen verkocht maar de laatste tijd bespeur ik meer en meer bovengenoemd fenomeen;
Vermarktplaatsing
- Ellenlange titels, super game pc (met een celeron erin....)
- Te hoge vraagprijzen (vaak hoger dan de nieuwprijs)
- En helaas, oplichting....check maar eens op internetoplichting.nl en in dit forum.
De topper van dit alles vind ik dus dit:

Een foto met zelfs het marktplaats.nl watermerk erin...
Wat vinden jullie en is er een oplossing voor?
Ik bedoel, is er een soort beperking te bedenken, waardoor niet Jan en alleman zomaar even een advertentie kan zetten?
Ik snap dat T-Net niet al teveel tijd en geld wil investeren in een gegevensbestand, van waaruit men kan putten bij misdragingen, de feedbackscore betekent ook geen ruk ( 10 kleine dingen goed verkopen en met het 11de dure niet over de brug komen...)
Nu kun je hier in diverse topics lezen dat de Crew er mee bezig is en dat nog niet vaststaat hoe één en ander vorm moet krijgen, dus vraag ik mij af:
Wat vindt de Tweaker van de "Vermarktplaatsing" van V&A en hoe is dit tegen te gaan?
Oplossingen tot dusver:
- Specs in de topictitel, en geen "high-end" spreuken,
Vermarktplaatsing
- Ellenlange titels, super game pc (met een celeron erin....)
- Te hoge vraagprijzen (vaak hoger dan de nieuwprijs)
- En helaas, oplichting....check maar eens op internetoplichting.nl en in dit forum.
De topper van dit alles vind ik dus dit:

Een foto met zelfs het marktplaats.nl watermerk erin...
Wat vinden jullie en is er een oplossing voor?
Ik bedoel, is er een soort beperking te bedenken, waardoor niet Jan en alleman zomaar even een advertentie kan zetten?
Ik snap dat T-Net niet al teveel tijd en geld wil investeren in een gegevensbestand, van waaruit men kan putten bij misdragingen, de feedbackscore betekent ook geen ruk ( 10 kleine dingen goed verkopen en met het 11de dure niet over de brug komen...)
Nu kun je hier in diverse topics lezen dat de Crew er mee bezig is en dat nog niet vaststaat hoe één en ander vorm moet krijgen, dus vraag ik mij af:
Wat vindt de Tweaker van de "Vermarktplaatsing" van V&A en hoe is dit tegen te gaan?
Oplossingen tot dusver:
- Specs in de topictitel, en geen "high-end" spreuken,
[ Voor 3% gewijzigd door Yor op 22-08-2008 02:46 ]
http://yor.minitroopers.com