[7.1 in Vista] Muziek uit alle speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-01 23:10
Ik heb in vista mijn systeem ingesteld als een 7.1 set wat het ook is, maar hoe kan ik mijn muziek afspelen door alle boxen en niet alleen vanaf de rear?

Thnx

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Alle speakers op de rear output aansluiten. :+

Effe serieus; je zou nu na al je (gesloten) topics toch zo langzamerhand moeten weten dat je wat eigen inzet moet tonen?
Wat je nu doet is niet bepaald uitnodigend voor anderen om te reageren, vooral niet omdat je ook nu niet aangeeft dat je al dingen zelf uit hebt gezocht, wat je zelf uit hebt gezocht en waarom dat wel of niet lukte. Begin daar eens mee. (En kijk dus b.v. eens gewoon in het configuratie scherm van je geluidskaart).

Daar komt nog bij dat je dit forum alleen maar gebruikt om je eigen vragen te stellen maar ik zie je nergens iemand anders een handje helpen? :?
Groeten en bedanken hoeft ook niet trouwens. Misschien toch eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) doorlezen?

/wannabemod

[ Voor 23% gewijzigd door remco_k op 22-08-2008 00:23 ]

Alles kan stuk.

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-01 23:10
Ik heb inderdaad wel gevonden in configuratie scherm de verschillende installaties die je kan instellen. Maar het geld voor mijn Vista MediaCenter, daarbij is niet de bedoeling dat ik constant de configuratie overnieuw moet doen wanneer ik een DVD ga kijken, is daar niet een bepaald soort tool voor als plugin zijnde voor MCE of windows?
Heb wel op internet gezocht naar verschillende discusiegroepen of google zelf.. maar daar komt niet echt iemand met een goede oplossing vaker met de vraag waarom geluid over alle speakers gooien.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

idd, iets meer eigen input dan een post van anderhalve regel graag.

Je mag van mij een nieuwe post openen, maar dan graag mét inzet:

Wat is exact je probleem?
geluidskaart (linkje naar product)
drivers (linkje naar pagina)
speakerset (linkje naar product)
screenprints van instellingen
wat heb je al gevonden (linkjes naar andere discussies)

Je bent vaker aangesproken hierop. Laat nu eens zien dat je het ook anders kan :)

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.