Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thQS
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-01-2018
Sinds 2 dagen een spiksplinternieuwe SE W980. Zeer indrukwekkend beestje maar ik wou toch eens de firmware upgraden.

Alles geinstalleerd zoals het hoort en het proces begonnen. "do not disconnect during this proces"-waarschuwing in gedachten mooi laten liggen.

MAAR op 22% geeft het programma ineens een melding in de stijl van "update failed, try again". Het angstzweet brak me al uit en wat ik vreesde was ook een feit : MIJN NIEUWE GSM is DOOD !!!

Hij gaat niet meer aan, wat ik ook probeer. Ondertussen het updateproces al zeker 15 keer opnieuw geprobeerd op verschillende computers, verschillende usb-kabeltjes, niets helpt!! Het updaten stopt telkens ergens tussen 20 en 30%, niet op een specifieke waarde.

Heb al even rondgekeken maar ik vind geen oplossing voor mijn probleem!!

Help me aub, ik ben ten einde raad !!

thx op voorhand,
Thomas

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Sony Ericsson misschien even opbellen over dit probleem? Er zijn nog genoeg dingen die je kunt proberen. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Zerora op 21-08-2008 23:37 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Naar de winkel terug gaan, en een RMA doen? Dood is dood.

Firmware upgraden is trouwens iets wat je alleen moet doen als het nodig is (extra functionaliteit of bugfixes), niet alleen maar omdat er een nieuwe firmware is. Updaten is namelijk nooit risicoloos.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• thQS
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-01-2018
Die kan ik nu natuurlijk niet bereiken :-) En overdag ben ik hele tijd aan het werk.

Wie red me uit de brand.?

mvg,
Thomas

ps: update was ivm toevoeging taal

pps: gsm gewonnen met wedstrijd, dus winkel is geen optie

[ Voor 27% gewijzigd door thQS op 21-08-2008 23:40 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

thQS schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:38:
Die kan ik nu natuurlijk niet bereiken :-) En overdag ben ik hele tijd aan het werk.
Bellen tijdens je werk, of beginnen op de SE website. Je kunt ze ook emailen als je geen mogelijkheid hebt om te bellen. Echter, hierbij geld gewoon dat je geen magische oplossing vanavond zult krijgen, je zult geduld moeten hebben :)
thQS schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:38:
pps: gsm gewonnen met wedstrijd, dus winkel is geen optie
Dan heb je nog gewoon nog steeds garantie, welke je moet regelen via de winkel die de wedstrijd regelde.Of was het een prive-wedstrijd? Laat je niet te makkelijk afschepen, maar verwacht ook magische oplossing vanavond.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 21-08-2008 23:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-10 20:23
Geen mogelijkheid om een oudere firmware(update) terug te zetten?

40D | 8 | 50 | 100 | 300

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Even SonyEricsson opbellen.

Wij kunnen je hier niet mee helpen. Een toestel dat tijdens het updaten stopt is in 95% van de gevallen gewoon echt dood. Retourtje fabriek zal jouw probleem wel oplossen.

Graag verder in het algemen W980 topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"