Beeldgrootte veranderd na hibernate

Pagina: 1
Acties:

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Topicstarter
Ik heb recent een HTPC samengesteld en nou heb ik een probleem waar ik me geen raad mee weet, misschien dat iemand mij kan helpen?
Het gaat om het volgende; zodra ik m'n pc uit hibernate (s4) haal krijg ik op de tv (Panasonic 37px80) een gecentreerde verkleining van het originele beeld te zien. De resolutie is nog steeds hetzelfde als voor ik hem uit hibernate haalde (1280x720).
Wanneer ik de pc weer herstart wordt windows weer beeldvullend weergegeven, wanneer ik hem in de slaapstand zet en er weer uithaal is er ook geen probleem.
Ik wil de pc graag in hibernate hebben aangezien ik een snelle start wil mét een laag energieverbruik. Vandaar dat alleen de slaapstand gebruiken niet echt een goede optie is.

Wat ik reeds heb gedaan; gegoogled, gezocht op verschillende htpc fora, gerommeld met Powerstrip (durf daarmee niet aan alle knoppen te draaien), en heb uiteraard aan alle knoppen in Catalyst CC gezeten.

De (relevante) specs:

Moederbord (met onboard Ati 3200HD videokaart): Gigabyte GA-MA78GM-S2H
TV: Panasonic 37px80 (plasma) aangesloten via HDMI
OS: Windows Vista Ultimate 32bit met laatste Ati Catalyst drivers

Hopelijk heeft iemand een oplossing of wellicht tips voor mij! :)

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Topicstarter
Na nog wat experimenteren merk ik nu pas op dat het bootscherm en het laadscherm van windows wel fullscreen zijn :?