Ik wil een fotoalbum script maken. De gebruiker kan zelf een nieuw album maken. Dan wil ik dat in dat album (oftewel map) 3 mappen worden aangemaakt, namelijk upload, resized en thumbs. Dit lukt niet als ik gewoon de 4 mkdir opdrachten onder elkaar zet. Toen heb ik dit topic gevonden.
[PHP] Mkdir probleem
Zie de 2e reply, daar staat dat je met mkdir alleen mappen aan kan maken op hetzelfde niveau als het bestand staat. Dan zou er dus, als de gebruiker het nieuwe album heeft aangemaakt, een link moeten komen. Die link gaat naar een bestand die in de zojuist aangemaakte map, en dat bestand zou je dan ook moeten maken. Daarin staan dan de andere 3 mkdir opdrachten.
Ik hoop dat jullie het snappen, maar mijn vraag is of het niet makkelijker kan?
[PHP] Mkdir probleem
Zie de 2e reply, daar staat dat je met mkdir alleen mappen aan kan maken op hetzelfde niveau als het bestand staat. Dan zou er dus, als de gebruiker het nieuwe album heeft aangemaakt, een link moeten komen. Die link gaat naar een bestand die in de zojuist aangemaakte map, en dat bestand zou je dan ook moeten maken. Daarin staan dan de andere 3 mkdir opdrachten.
Ik hoop dat jullie het snappen, maar mijn vraag is of het niet makkelijker kan?