Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beijing 2008 Start Sloom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,ik zit met het volgende, als ik de Pc game van Beijing 2008 open dan issie heel erg sloom alles is super traag ook als ik van spelmodes wil wijzigen of naar de options wil gaan waar ligt dat aan als ik vragen mag ? wat kan ik er tegen doen ?

Ik heb een Laptop een AMD Athlon x64 van 1,8ghz ik heb 250 gb harddisk ik heb een ATI Radeon videokaart als ik me niet vergis is die 1ghz dus 1024 mb maar ja daar moet ik om liegen

Ik heb zelf al geprobeerd om te scherm resolutie te veranderen in hoger en lager en dat werkt nog niet, ook heb ik de nieuwe drivers van direct x 10 gedownload en geinstalleerd ook dan werkt ie niet , ik heb ook al de systeem compabilieit veranderd naar windows xp service pack 2 dan is het nog het zelfde

Ik weet het nu niet meer want fifa 2008 pro evolution soccer 2008 en alle andere spellen die doen het wel en deze ineens niet . wie kan me van deze ellende afhelpen?

Verwijderd

De exacte videokaart moet je toch even uitzoeken, welke typenummer e.d.
Waar je even moet kijken in het spel zijn instellingen als Anti-Aliasing e.d. Het beste is zelfs even alles op Low te zetten om te kijken of er dan verbetering is.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoals ik in je vorige topic verteld hebt is het de bedoeling dat je zelf het een en ander probeert. Dit heb je nu wel gedaan, maar volgens mij zoek je het echt bij het verkeerde eind.

"1ghz dus 1024 mb" slaat als een tang op een varken, maar buiten dat zegt het feit dat je een ATI Radeon kaart hebt eigenlijk helemaal niets. Vrijwel alle grafische chips van ATi zijn namelijk Radeons. Welke chipset is het precies? Op een laptop zijn het vaak namelijk de minder snelle kaarten, of nog erger: on-board chips. Dat een spel dan niet goed draait is geen wonder.