[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
React vergelijkt de inhoud van je post met je vorige post. Dat hoeft dus niet per-sé een dubbelpost in hetzelfde topic te zijn, dus terugsturen naar je voorlaatste post is dan niet logisch.
Intentionally left blank
Is het niet makkelijk om van een nieuwe post binnen 24 uur een automatisch edit te maken?
En als het dus langer dan 24 uur is na je laatste (en de laatste van het topic) post er wel gebumpt wordt?
Hierdoor kunnen er geen dubbel posts meer gemaakt worden binnen 24 uur, lijkt mij erg handig.
(ik zie het op andere forums ook wel)
En als het dus langer dan 24 uur is na je laatste (en de laatste van het topic) post er wel gebumpt wordt?
Hierdoor kunnen er geen dubbel posts meer gemaakt worden binnen 24 uur, lijkt mij erg handig.
[ Voor 6% gewijzigd door tjtristan op 22-08-2008 13:09 ]
tjtristan: Wat jij bedoeld is iets anders. Sebazzz had het over als je (per ongeluk) twee keer vlak achter elkaar precies dezelfde post maakt. Bijvoorbeeld als je nerveus op de de "Submit" button zit te klikken
Dat is niet wat ik bedoel nee, maar zou ook wel een mooie feat zijn
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]