Diverse foutjes in de pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ben vandaag al even bezig geweest met wat random zoekwerk naar foute items/prijzen, toch kwam ik er nu (diverse zoektochten) wat meer tegen. Het lijstje:

pricewatch: NEC M40
Door 2 winkels toegevoegd, staat onder de LCD schermen, het is een inktcartridge :)

pricewatch: Toshiba Regza 42 WL 66 Z
Betreft een TV meubel

pricewatch: Vestel 2010
Gaat naar een boek (:?) en een kinderspeelding (2x :?)

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc
Zie eerste 6, meeste verkeerd product.

pricewatch: Acer Ferrari Racing
Eerste is een usb sim reader

pricewatch: Iiyama ProLite E1900WS-B3
Is bij beide shops Yellow image drum

Opmerkelijk dat Redcoon hier best vaak in langs kwam :P

Dan even wat anders
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Klopt het dat hierin ook de Televisies zitten? (niet enkel PC monitoren?). Zo linkt de bovenste item door naar de televisie/beeld category, terwijl ik in de monitoren zat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 20:07

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat zijn volgens mij geen producten die in de verkeerde groep zitten, maar producten waar een verkeerd product van de shop aan gekoppeld is. Door gebrekkige SKU en weet ik welke oorzaken nog meer. Een sku als 2010 vraagt natuurlijk om gekke koppelingen, zoiets is verre van uniek, net als het eerste voorbeeld wat je geeft met M40 als sku. Daar is niet zo heel veel aan te doen behalve de sku verbeteren of verwijderen of de foute koppelingen verwijderen en blokkeren.

Een andere fout die me zo opvalt is dat er prijzen als 2,300 euro worden gebruikt door een shop (gelukkig niet structureel). Tsja, dat is leuk en aardig, maar hier in Nederland betekent en komma nog altijd een scheiding tussen euro's en centen en niet een scheiding tussen duizendvouden 8)7

En wat betreft die laatste vraag, je zit daar in de categorie monitoren. Eén van de subcategorieën daarvan is de categorie met LCD televisies. Misschien dat die structuur een beetje onduidelijk is, dat daar een categorie Monitoren is, met daaronder een categorie monitoren (LCD/TFT) en een categorie televisies. Sowieso vraag ik me nu af waar de CRT monitoren dan gebleven zijn eigenlijk.

Ik heb om te beginnen in elk geval even de titel aangepast, aangezien dit niks te maken heeft met misplaatste producten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svp voor dergelijke zaken voortaan het meldpunt gebruiken :)
Rechtsboven de pagina staat een linkje "Productinfo verbeteren" - onderaan kan je daar nog opmerkingen kwijt.

Dit topic is gesloten.