Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn N95 heb ik VOIP via Voipbuster, de SIP-instellingen staan allemaal oké omdat ik prima naar vaste nummers kan bellen.

Nu vraag ik mij af is het mogelijk om via Voipbuster op mijn mobiel een voipbuster contact op een PC te bellen dmv zijn/haar gebruikersnaam?

Als ik op mijn N95 een internettelefoon-contact aanmaak met als nummer zijn/haar gebruikersnaam krijg ik de melding dat het adres niet in gebruik is, hetzelfde geldt als ik hier @voipbuster.com dan wel @sip:voipbuster.com achter zet...

Iemand enig idee hoe ik met mijn N95 dus een voipbuster gebruiker op zijn PC met zijn gebruikersnaam kan bellen?

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Probeer is iemand jou te laten bellen, dan kan je hem daarna toevoegen indien succesvol.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt, ideaal!

Vanaf de PC naar mijn telefoon bellen werkt helaas niet, maar toch handig!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 17:38
Kun je ons nog laten weten wel "nummer" je blijkt te moeten bellen (geanonimiseerd)?

^ Wat hij zegt.

• Yippie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:01:
Het werkt, ideaal!

Vanaf de PC naar mijn telefoon bellen werkt helaas niet, maar toch handig!
Je zegt dat het niet werkt van PC naar Telefoon, kan je ook even er bij vertellen hoe je dit probeert ?

Heb je 2 verschillende accounts gemaakt ? 1 voor de pc 1 voor de tel, of probeer je gewoon via pc het 06 te bellen. Dit kan alleen als je tegoed koopt volgens mij, vaste nummers zijn wel gratis, althans in NL. Heb je dit ook geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
Bellen:

In contactenlijst op de telefoon toch gewoon alleen de voipbuster-gebruikersnaam van de betreffende persoon...
Als de persoon offline is krijg je de melding dat het adres niet bestaat.

Verder, als ik vanaf de pc met het account van die persoon naar mijn gebruikersnaam probeer te bellen lukt dat niet, omdat voipbuster dan probeert mijn 06nummer te bellen waar credits voor nodig zijn!

• Yippie
Wat of wie zie je dan als beller als je met GSM icm VoipBuster je PC belt ?
Nadat gesprek kan je hem wellicht toevoegen en andersom nog 1x proberen.
Pagina: 1