Lage upload snelheid

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ben op dit moment bezig om wat foto's te uploaden via Picasa Uploader naar mn Gmail account.

Eerst deed ik dit via Iphoto met een Picasa plug-in. Toen viel me de lage upload snelheid.
Nu probeer ik het via Googles eigen Picasa uploader en weer een lage uploadsnelheid van 54KB/s.
Heb via speedtest.nl even getest en daar kom ik uit op gemiddeld 89 KB/s (dit terwijl de uploader bezig is)

Vraag me af waar dit aan kan liggen.

Verbinding gaat draadloos via een Airport extreme (volgens mij 11Mbit).
Internet verbinding is 20Mbit down en 1 Mbit Up.
OSX versie is 10.5.4
Verder staat er niets te uploaden.

iRacing Profile Flickr

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dat klopt toch? 54 KB/s + 89 KB/s = 143 KB/s. Je upload is 1 MBit = 128 KB/s. Dat zou betekenen dat je sneller upload dan dat je internetverbinding aan kan. Heb je het al op andere computers geprobeerd of met een draad, om te kijken of het probleem niet aan Google's kant ligt?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Topicstarter
Je begrijp het niet volgens mij. Als ik alleen naar Picasa upload dan heb ik dus een snelheid van 54KB/s (verder dus niets)

maar als ik een test doe dan haal ik de juiste snelheid.
Zal straks een andere map uploaden vanuit mn Windows PC welke via draad op het netwerk aangesloten is.

iRacing Profile Flickr

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Als de boel in je browser volgens die speedtest wel snel genoeg is, dan blijft toch alleen dat google ding over? misschien dat ze daar de snelheid knijpen of iets dergelijks... Maar als je weet dat het probleem niet bij je netwerk / OS X / computer zit, dan kun je er niet zo gek veel meer aan doen lijkt me