Een goedemiddag iedereen, ik heb sinds kort een nieuwe pc gekocht. Omdat mijn gevraagde video kaart defect was bij de levering had de winkel mij een vervang video kaart geregelt totdat mijn nieuwe kaart zou aankomen. Geen problemen eerst maar na enkele dagen wou mijn pc niet meer opstarten. Als ik hem aanzet hoorde ik enkel 1 lange beep. Soms viel hij ook uit met het zelfde geluidje dat erop volgde. Dus ik dacht het ligt misschien aan de video kaart. Nu heb ik mijn pc volledig (met de nieuwe video kaart) en alles verliep vlotjes. 2 dagen geen problemen, volop games kunnen spelen, surfen , msn , etc etc. NU wou ik hem deze middag aanzetten en daar was het beep geluidje weer. Scherm blijft zwart, beep blijft zich herhalen en soms gebeurt er zelfs niks als ik op de power knop duw.
Nu heb ik al wat opgezocht en blijkbaar ligt dit aan mijn ram geheugen dat niet goed zou zijn. Maar hoe kan dit als hij gister en eergister perfect draaide?
Specs :
Moederbord - Gigabyte GA-MA790X-DS4
Processor: Amd Phenom x4 quad 9550
Geheugen : Corsair 4096 mb XMS2-6400 ddr2
Video kaart : Asus EN 8800 GT GHTDP
Ik hoop dat ik hier op het juiste forum zit, zoniet mijn excuses ^^
Nu heb ik al wat opgezocht en blijkbaar ligt dit aan mijn ram geheugen dat niet goed zou zijn. Maar hoe kan dit als hij gister en eergister perfect draaide?
Specs :
Moederbord - Gigabyte GA-MA790X-DS4
Processor: Amd Phenom x4 quad 9550
Geheugen : Corsair 4096 mb XMS2-6400 ddr2
Video kaart : Asus EN 8800 GT GHTDP
Ik hoop dat ik hier op het juiste forum zit, zoniet mijn excuses ^^