Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb eens een vraagje,ik ben al 2 jaar aan het proberen om een goede combinatie te vinden tussen een Nokia gsm en BT headset.
Ik heb na een tijdje altijd dat het geluid precies heel overstuurd is en de andere persoon hoort mij dan ook niet,vermits ik dacht dat dat een het bt-oortje lag heb ik inmiddels bijna heel het nokia gamma versleten,van 40€ tot 100€.Dan heb ik maar beginnen veranderen van toestel,ik heb heel het E-gamma van nokia versleten op de E71 na.Zelfs bij de E90 heb ik dit probleem.
Dan heb ik maar eens een BT-oortje gekocht van sony-ericson,en ook nu heb ik het probleem nog.

Heeft er nog iemand dit probleem?Want bij Nokia zelf weten ze het niet.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb weinig problemen met de headsets van Jabra (type weet ik niet). deze gaven bij mij geen vervorming.

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 21-08-2008 15:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Schopje naar Accessoires en GPS-Navigatie, daar horen de accessoires. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• deepbass909
  • Registratie: April 2001

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb 2 jaar terug bij m'n Nokia 6280 een Bluetrek dingetje (model weet ik niet) cadeau gehad, en die werkt eigenlijk wel goed. Ik moet alleen wel toegeven dat het ding het merendeel van de tijd gewoon stof ligt te happen, want de enige situatie waar ik hem nodig zou hebben (in m'n auto) is hij niet nodig vanwege een bluetooth carkit en de rest van de tijd heb ik gewoon m'n gsm aan m'n oor.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001

-ET-

Phone Home

Ik heb een Logitech BT headset gehad. En die werkt prima met zowel een N73 6230 6230i als een 3109c

Deze dus

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1068769283.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Ok,ik zal dan nog maar eens een ander oortje proberen,want ik wil echt van die miserie af.
Ik ben technieker op de baan en mijn oortje gaat aan smorgens om 7h30 en savonds om een uur of 20 gaat het pas uit en hang ik het aan de lader.De BT-carkit gebruik ik niet meer omdat ik mijn oortje altijd bij heb en het schakelen tussen carkitt en oortje een beetje tijdverlies vind.

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:57
Ik ken het probleem. :| Zowel bij Jabra als Sennheiser headsets. Ik kan dan ook geen oplossing bieden, enkel aangeven dat het met meerdere merken en meerdere typen Nokia is. Gebruikte Nokia's zijn 6630 en N73.
Ik hoop dat mijn nieuw bestelde E71 geen problemen gaat geven....
Pagina: 1